به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت الاسلام حسین کثیرلو بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار با فرماندهان انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه دستگاه قضائی و نیروی انتظامی بازوان هماهنگ در تأمین امنیت و عدلت در جامعه هستند، اظهار کرد: ساز و کارهای الکترونیکی به ضابطین برای تسهیل در خدمت‌رسانی به مردم آموزش داده […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، حجت الاسلام حسین کثیرلو بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار با فرماندهان انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه دستگاه قضائی و نیروی انتظامی بازوان هماهنگ در تأمین امنیت و عدلت در جامعه هستند، اظهار کرد: ساز و کارهای الکترونیکی به ضابطین برای تسهیل در خدمت‌رسانی به مردم آموزش داده شود.

وی به لزوم هم افزایی و تعامل و هماهنگی روز افزون برای خدمت رسانی مطلوب به مردم تاکید کرد و گفت: استان اردبیل به لحاظ قرار گرفتن در نوار مرزی از حساسیت خاصی برخوردار است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل ضمن قدردانی از تلاش‌های نیروی انتظامی در تأمین امنیت خاطر نشان کرد: هوشیاری، اقتدار و توان نیروی‌های مرزبانی در پاسداری و حفاظت و تأمین امنیت در مرزها همواره مایه مباهات بوده و امید است با اراده، ایمان، تعهد و تخصص این موفقیت‌ها استمرار داشته باشد.

حجت الاسلام کثیرلو ادامه داد: با هر گونه اقدام که منجر به خدشه و یا ضعیف جلوه دادن اقدامات دستگاه قضائی و مراجع نظامی و امنیتی مطابق با قانون برخورد می‌شود.

در این دیدار فرمانده انتظامی استان اردبیل و فرماندهی مرزبانی استان اردبیل از اقدامات دستگاه قضائی استان در پشتیبانی و حمایت‌های قضائی از عملکردهای قانونی نیروهای انتظامی قدر دانی نمودند.

انتهای پیام/

منبع