به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، علی محمدیان اردی بعدازظهر چهارشنبه در جلسه ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اظهار کرد: بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی، اورژانس ۱۱۵، تأمین دارو و تجهیزات مورد نیاز استان اردبیل در طول تعطیلات نوروزی آماده خدمت رسانی به مسافرین و مراجعین هستند. وی با […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، علی محمدیان اردی بعدازظهر چهارشنبه در جلسه ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اظهار کرد: بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی، اورژانس ۱۱۵، تأمین دارو و تجهیزات مورد نیاز استان اردبیل در طول تعطیلات نوروزی آماده خدمت رسانی به مسافرین و مراجعین هستند.

وی با بیان اینکه تعدادی از مراکز خصوصی ارائه دهنده خدمات درمانی نیز بر اساس برنامه اعلام شده در تعطیلات نوروزی فعال خواهند بود، افزود: باید در این مدت با نظارت و بازرسی‌های مداوم و عملیاتی از واحدهای خدمت رسان دانشگاه و رفع مشکلات احتمالی حرکت کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل خاطرنشان کرد: در راستای نظارت بر خدمات درمانی، تیم‌های بازرسی و نظارت این معاونت در اماکن و مراکز مختلف حضور پیدا می‌کنند.

محمدیان اردی با اشاره به افزایش آمار حوادث چهارشنبه سوری امسال گفت: از مجموع ۱۵۳ مصدوم این حادثه، ۱۴۳ نفر به صورت سرپایی درمان و مرخص و ۱۰ نفر بستری شدند و همچنین ۱۰۳ نفر دچار آسیب اندام و ۵۰ نفر دچار آسیب چشم و صورت شدند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر