به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، کلام‌الله صفری عصر جمعه در نشست با مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل اظهار کرد: مدارس استان اردبیل برای بازگشایی در پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان ماه ۱۴۰۱ آمادگی کامل دارند و تمهیدات لازم در رعایت و نظارت بر امر بهداشت فردی و محیطی دیده شده است. وی با […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، کلام‌الله صفری عصر جمعه در نشست با مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل اظهار کرد: مدارس استان اردبیل برای بازگشایی در پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان ماه ۱۴۰۱ آمادگی کامل دارند و تمهیدات لازم در رعایت و نظارت بر امر بهداشت فردی و محیطی دیده شده است.

وی با بیان اینکه تجهیزات لازم اعم باید در اختیار مدارس شهرستان‌ها و مناطق محروم و حاشیه‌ای قرار بگیرد، گفت: دانش‌آموزان باید آرامش کافی در کلاس‌های درس حضور داشته باشند و مدیران مدارس قبل از بازگشایی جلسات شورای مدرسه را برگزار و برنامه هفتگی کلاس‌های درسی را نیز تنظیم کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل، به حل مشکل انشعابات مدارس بویژه مدارس خیرساز اشاره کرد و بیان کرد: مدارس استاندارد با مشارکت خیر کشوری در آینده نزدیک در این استان احداث خواهد شد و از مدیران نواحی یک و دو درخواست می‌شود تا در شناسایی یک مدرسه در حاشیه اردبیل که مشکل فضای آموزشی دارند، اقدام کنند.

صفری ادامه داد: دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در ۲ سال شرایط کرونایی بیشترین آسیب را دیدند و سه ماه تابستان فرصت مناسبی است تا با همراهی خانواده‌ها، معلمان و مدیران کلاس‌ها جبرانی برای دانش‌آموزان با عملکرد نامناسب برگزار شده و در فرآیند تحصیلی تقویت مؤلفه‌های آموزشی را شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه رأی بازگشایی بانشاط مدارس هیچ همکاری نباید بدون ابلاغ باشد، افزود: سال تحصیلی گذشته ۲۵۳ هزار دانش‌آموز اردبیلی در سه هزار و ۴۰۰ واحد آموزشی و ۱۰ هزار کلاس درس تحصیل کردند.

انتهای پیام/

منبع