به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل شامگاه دوشنبه در جریان برگزاری جشن نیکوکاری در اردبیل، اظهار کرد: ۲۲۰ پایگاه کار جمع‌آوری کمک‌های مردمی را در قالب جشن نیکوکاری انجام می‌دهند تا در سطح استان کمک‌های مردم خیرخواه این استان به سرعت جمع‌بندی و تا شب عید […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل شامگاه دوشنبه در جریان برگزاری جشن نیکوکاری در اردبیل، اظهار کرد: ۲۲۰ پایگاه کار جمع‌آوری کمک‌های مردمی را در قالب جشن نیکوکاری انجام می‌دهند تا در سطح استان کمک‌های مردم خیرخواه این استان به سرعت جمع‌بندی و تا شب عید تحویل خانواده‌های نیازمند شود.

علیرضا حسین‌نژاد تصریح کرد: در کنار ۲۲۰ پایگاه ثابت و سیار که در مناطق شهری و روستایی مستقر هستند، تا پایان هفته از ظرفیت ۱۶۰ مرکز نیکوکاری نیز در محلات مختلف استفاده خواهیم کرد تا کمک‌های مردمی به شکل مناسب جمع‌آوری و تحویل خانواده‌های نیازمند شود.

وی گفت: علاوه بر روش های معمول جمع‌آوری کمک‌های مردمی، هموطنان می‌توانند از طریق کد دستوری #۰۴۵*۸۸۷۷*هدایای نقدی خود را تقدیم این خانواده‌ها کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل افزود: در شهرهای مختلف استان جشن نیکوکاری آغاز شده و عملیات جمع‌آوری کمک‌های مردمی در حال انجام است و تلاش بر این است تا از فضای فراهم شده برای کمک به نیازمندان و گروه‌های آسیب‌پذیر استفاده شود.

حسین‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در مدارس نیز کار جمع‌آوری کمک‌های مردمی آغاز شده و در قالب جشن نیکوکاری منابع جمع‌آوری شده از طریق مدیران مدارس در اختیار خانواده‌های دانش‌آموزان بی‌بضاعت قرار می گیرد تا خرید عیدانه خود را از این طریق انجام دهند.

وی اضافه کرد: خیران بسیاری در آستانه عید نوروز اعلام آمادگی کرده تا فرآیند خرید البسه، کفش و سایر نیازمندی‌های ایتام، محسنین و سایر مددجویان تحت پوشش را انجام دهند که در این زمینه نیز مساعدت‌های بیشتری را در روزهای آینده شاهد خواهیم بود.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: زنگ استانی جشن نیکوکاری فردا صبح در یکی از مدارس سرعین به صورت نمادین نواخته خواهد شد تا ما شاهد آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با فرهنگ خیرخواهانه نیکوکاری و اعمال و رفتار خداپسندانه در مساعدت به دیگران باشیم.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر