فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: آبرسانی به ۴۵۴ روستای درگیر تنش آبی با مشارکت شرکت آب و فاضلاب، سازمان بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی بسیج استان اجرایی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، سردار غلامحسین محمدی اصل عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای خدمت رسانی به ولی نعمتان انقلاب در مناطق روستایی و حل و فصل مشکلات روستاهای دارای تنش آبی، آبرسانی به ۴۵۴ روستای درگیر تنش آبی با مشارکت شرکت آب و فاضلاب، سازمان بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی بسیج استان اجرایی می‌شود.

وی بیان کرد: برای اجرای این طرح بزرگ،۴۷۶ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در نظر گرفته شده است که آبرسانی به ۴۵۴ روستا، ظرف سی ماه آینده عملیاتی می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: اجرای این طرح بزرگ آبرسانی باعث تأمین آب پایدار از مجتمع‌های آبرسانی و تکمیل شدن مجتمع‌های آبرسانی نیمه کاره در استان می‌شود.

۳ هزار تن قیر برای آسفالت راه‌های روستایی استان اردبیل اختصاص می باید

محمدی اصل افزود: تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز در مناطق روستایی از جمله راه‌های روستایی از اهمیت ویژه برخوردار است و در این راستا ۳ هزار تن قیر برای اجرای آسفالت یا روکش آسفالت ۱۸ روستای استان اختصاص می‌یابد.

وی گفت: با تأمین قیر مورد نیاز این ۱۸ روستا، عملیات آسفالت ریزی و روکش آسفالت راه‌های روستایی توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آغاز می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل عنوان کرد: نیروهای انتظامی و مرزبانی شبانه روزی برای تأمین امنیت پایدار تلاش می‌کنند که برای محوطه سازی و قیرگونی پشت بام پاسگاه‌های انتظامی و مرزبانی استان نیز ۶۰۰ تن قیر اختصاص می باید.

محمدی اصل افزود: در قالب کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید والامقام استان اردبیل طرح ایجاد بوستان‌های شهدا در شهرستان‌های استان اجرایی می‌شود و به یاد ۳۴۰۰ شهید والامقام استان ،۳۴ هزار اصله نهال در این بوستان‌ها با مشارکت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و گروه‌های جهادی بسیج استان غرس می‌شود.

وی گفت: در کنار مأموریت‌های متعدد در بسیج و سپاه، مردم یاری و مردم داری در اولویت مأموریت‌های بسیج و سپاه بوده است و از تمام ظرفیت‌های موجود برای خدمت رسانی به مردم بهره می‌گیریم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: بدون شک فرصت خدمت به مردم، یک توفیق الهی است و باید همه خدمتگزاران مردم این فرصت را غنیمت بشمارند و با تمام وجود در خدمت مردم باشند.

محمدی اصل عنوان کرد: مردم ولی نعمتان و صاحبان نظام هستند و بسیج و سپاه بر خود وظیفه می‌داند با بهره گیری از طرفیت‌های موجود انسانی و تجهیزاتی در خدمت ولی نعمتان انقلاب باشد.

انتهای پیام/

  • نویسنده : مریم صدیقی