به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، مهدی اصلانی زاویه بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای آشنایی دختران ۹ ساله با امور و تکالیف دینی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، آئین جشن تکلیف ویژه دختران در مناطق مختلف استان برگزار شد. وی بیان کرد: در این مرحله برای ۴۳۰ نفر […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، مهدی اصلانی زاویه بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای آشنایی دختران ۹ ساله با امور و تکالیف دینی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، آئین جشن تکلیف ویژه دختران در مناطق مختلف استان برگزار شد.

وی بیان کرد: در این مرحله برای ۴۳۰ نفر از دختران ۹ ساله جشن تکلیف برگزار گردید و با اهدای بسته‌های فرهنگی متشکل از چادر، جا نماز و اقلام فرهنگی از آنان تجلیل به عمل آمد.

مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل تصریح کرد: این رویداد فرهنگی و مذهبی به همت گروه‌های جهادی بسیج و بسیج سازندگی نواحی و با همکاری بنیاد علوی، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل، آموزش و پرورش و تعدادی از مدارس استان برگزار شد.

آئین جشن تکلیف ویژه دختران در استان اردبیل برگزار شد

وی افزود: توسعه فرهنگی زیربنای توسعه جامعه است فلذا علاوه بر عرصه‌های محرومیت زدایی و عمرانی، گروه‌های جهادی بسیج در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز فعال هستند.

اصلانی گفت: گرامیداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی از برنامه‌های اولویت دار گروه‌های جهادی بسیج است که در این راستا از ظرفیت‌های مردمی نیز استفاده می‌شود.

مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل عنوان کرد: در طول دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی نیز گروه‌های جهادی بسیج برنامه‌های مختلف خدمات رسانی، محرومیت زدایی و فرهنگی را در سراسر استان اجرایی می‌کنند.

وی گفت: امروز گروه‌های جهادی فناوری انقلاب اسلامی هستند و به برکت فناوری جهادی در انقلاب اسلامی بسیاری از تهدیدات به فرصت تبدیل شده است.

انتهای پیام/

منبع