محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر اظهار کرد: هوای استان امروز (چهارشنبه) صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد ملایم و رشد ابر پیش بینی می‌شود. وی افزود: احتمال اینکه شرایط مذکور، به خصوص در نواحی شرقی، با رگبارهای موقت و پراکنده باران نیز […]

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر اظهار کرد: هوای استان امروز (چهارشنبه) صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد ملایم و رشد ابر پیش بینی می‌شود.

وی افزود: احتمال اینکه شرایط مذکور، به خصوص در نواحی شرقی، با رگبارهای موقت و پراکنده باران نیز همراه گردد؛ چندان دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: از فردا تا شنبه هفته آینده، به دلیل تقویت نسبی شرایط پایدار در منطقه، متوسط دمای هوا در غالب نقاط استان، به تدریج افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: افزایش دمای هوا، در روزهای جمعه و شنبه نسبتاً محسوس خواهد بود.

به گفته زورآوند به دنبال این وضعیت، موجی ناپایدار در روزهای یکشنبه و دوشنبه جو منطقه را تحت تأثیر گرفته در بعضی ساعات بارش‌هایی همراه با وزش باد و رعدوبرق برای سطح استان در پی خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: بارش که در روز دوشنبه از نمود بیشتری برخوردار خواهد بود؛ سبب کاهش نسبی دمای هوا در غالب نقاط می‌شود.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر