به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، مصطفی افشاری ظهر سه شنبه در همایش بین المللی و ملی مدیریت ورزشی با رویکرد سلامتی در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: ما فعالیت های خوبی را در اردبیل با همراهی هیات علمی توانمند در حوزه ورزشی شاهد هستیم و شاخه اردبیل توانسته جایگاه ممتازی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، مصطفی افشاری ظهر سه شنبه در همایش بین المللی و ملی مدیریت ورزشی با رویکرد سلامتی در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: ما فعالیت های خوبی را در اردبیل با همراهی هیات علمی توانمند در حوزه ورزشی شاهد هستیم و شاخه اردبیل توانسته جایگاه ممتازی را در سال های اخیر در فعالیت های ورزشی و مدیریت شکل گرفته رقم بزند.

وی خاطرنشان کرد: از سال ۹۱ انجمن مدیریت ورزشی کشور فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر در ۲۳ استان کشور فعالیت های متعددی را انجام می دهد و جزو انجمن های موفق و در تراز برتر کشور است.

دبیر کل انجمن مدیریت ورزشی ایران افزود: رویکرد این انجمن تعالی بخشی در عرصه مدیریت ورزشی است تا در ابعاد مختلف بتوان خروجی و نتایج مناسبی را از اقدامات و فعالیت های سالم سازی فضای اداری و سازمانی انجام داد.

افشار گفت: این همایش که برای دومین سال متوالی در اردبیل و در سطح بین المللی برگزار می شود فرصتی را فراهم کرده تا محققان و دانشجویان حضور پرشور و نشاطی را داشته باشند تا ما بتوانیم از مقالا و تحقیقات برجسته برای کاربردی شدن، چاپ کتاب و نشریه را در اولویت قرار دهیم.

وی اثربخشی این رویدادها را در سطح جامعه یادآور شد و بیان کرد: خروجی چنین رویدادهایی باید ملموس و اثرگذار در رفتار و حرکات گروه های مختلف باشد و به یقین ورزش می تواند عنصر سلامت روحی و جسمی قرار گیرد.

دبیر کل انجمن مدیریت ورزشی ایران تاثیرگذاری فعالیت های انجمن را در تصمیم گیری های ورزشی کشور در سطوح مختلف یادآور شد و گفت: با توجه به اینکه هیات مدیریت ورزشی در دست نیروهای توانمند و با سابقه ورزش و جوانان است ما سعی می کنیم تا نتایح برنامه و خروجی آن را در تصمیمات سطح ملی شاهد باشیم و از این ایده های ارائه شده به بهترین شکل استفاده کنیم.

افشار ادامه داد: انجمن مدیریت ورزش کشور سعی می کند تا در طول سال با برگزاری کلاس های آموزشی چاپ و نشر کتاب، نشریه و ارائه مقالات مختلف وظیفه و رسالت خود را در توسعه و بسط فعالیت های تربیت بدنی انجام داده و به سالم سازی فضای اجرایی و اداری کشور کمک کند.

وی حمایت همه جانبه از استان ها را در توسعه چنین فعالیت های علمی و تحقیقاتی یادآور شدو بیان کرد: در سال های آینده این همایش ها در سطح بین المللی و با دعوت از اساتید بین المللی برگزار می شود.

در این همایش پیام رییس انجمن مدیریت ورزشی کشور که امکان حضور در این همایش را نداشت، قرائت شد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر