به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، یوسف اختری عصر شنبه در همایش استانی در سوگ خادمان شهید که در تالار اندیشه مشگین شهر برگزار شد، اظهار کرد: پایان کار شهدا شکست و نابودی دشمنان است و امروز در جنگ نرم دشمن پژمرده و افسرده و گوشه گیر شده است. وی حضور […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، یوسف اختری عصر شنبه در همایش استانی در سوگ خادمان شهید که در تالار اندیشه مشگین شهر برگزار شد، اظهار کرد: پایان کار شهدا شکست و نابودی دشمنان است و امروز در جنگ نرم دشمن پژمرده و افسرده و گوشه گیر شده است.

وی حضور استثنایی مردم در تمامی مراسم ارتحال حضرت امام راحل را یادآور شد و خاطرنشان کرد: مردم با اینکه ۳۵ سال از ارتحال امام می‌گذرد، همواره مشتاق شرکت در این مراسم هستند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: مشگین شهر در طول تاریخ ۸۱۰ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی داده است و این آرامش و آسایش در کشور به واسطه حرمت خون شهدا است.

اختری گفت: این انقلاب با زنده نگه داشتن نام و یاد امام (ره) و شهدا استمرار می‌یابد و ما موظف به تبیین اندیشه‌ها و راه و مکتب ایشان هستیم.

فرمانده سپاه مشگین شهر در پایان به انتخابات پیش رو اشاره و تصریح کرد: همچنان که شرکت در انتخابات یک وظیفه است گزینش خوب و آگاهانه هم یک وظیفه است و باید فرد اصلح را برای خدمت به جامعه اسلامی برگزینیم.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر