محبوب حیدری در حاشیه نشست بررسی آخرین وضعیت مصوبات سفر رئیس جمهور که با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور به پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان گفت: سال قبل ۵۲ کیلومتربزرگراه در استان اردبیل تکمیل و به زیر بار ترافیک رفت. وی هزینه سنگین ساخت بزرگراه را یاد آور شد وافزود: اگر یک هزار و۳۰۰میلیارد تومان منابع […]

محبوب حیدری در حاشیه نشست بررسی آخرین وضعیت مصوبات سفر رئیس جمهور که با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور به پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان گفت: سال قبل ۵۲ کیلومتربزرگراه در استان اردبیل تکمیل و به زیر بار ترافیک رفت.

وی هزینه سنگین ساخت بزرگراه را یاد آور شد وافزود: اگر یک هزار و۳۰۰میلیارد تومان منابع در ماه‌های آینده به استان اختصاص یابد ما قادر خواهیم بود ۸۵ کیلومتر بزرگراه را اوایل سال آینده افتتاح کنیم.

حیدری بیان کرد: ما بیش از هزار میلیارد تومان به پیمانکاران بدهی داریم و امیدواریم با پرداخت منابع جدید به روند اجرای پروژه های بزرگراهی سرعت ببخشیم.

وی در ادامه گفت: راه و شهرسازی استان اردبیل فراتر از تعهدات سفر دور اول ساخت بزرگراه را در دستور کار قرار داده تا سرانه این استان در حوزه بزرگراهی ارتقا یابد.

مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل ادامه داد:از ۸۵ کیلومتر احداث بزرگراه استان ۴۰کیلومتر آماده است و در ۴۵کیلومتر ما بقی مسیر لایه دوم آسفالت ریزی به همراه نصب علائم و گاردیلر در حال انجام است.

وی گفت: استان اردبیل از لحاظ سرانه بزرگراهی در بین استان‌های کشور رتبه پایینی داشته اما در چهار سال اخیر کار گسترده و فراگیری در این حوزه شروع شده است.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار