به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حسین خلیل زاده شامگاه یکشنبه در حاشیه جلسه طرح «شاهید طوقانی» اظهار کرد: در راستای اهداف عالیه فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ ای و کشتی پهلوانی، طرح شهید طوقانی را با شعار ایران قوی ورزش قوی از آذرماه امسال کار خود را شروع کرده است. وی افزود: […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حسین خلیل زاده شامگاه یکشنبه در حاشیه جلسه طرح «شاهید طوقانی» اظهار کرد: در راستای اهداف عالیه فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ ای و کشتی پهلوانی، طرح شهید طوقانی را با شعار ایران قوی ورزش قوی از آذرماه امسال کار خود را شروع کرده است.

وی افزود: این هیأت سومین جلسه آموزش هنر مرشدی و آموزش ورزش پهلوانی به دانش آموزان در مقاطع ابتدایی، چهارم، پنج، ششم، را با همکاری اداره ورزش و جوانان و اداره آموزش و پرورش در سانس‌های مختلف پشت سر می‌گذارد.

رئیس هیأت ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوان بیان کرد: هیأت با رویکردی جدید، با جدیت تمام شروع به فعالیت آموزشی در سنین مختلف نوجوانان، جوانان، و پیشکسوتان کرده است.

خلیل‌زاده ادامه داد: در این راستا با همکاری و تلاش اعضای محترم هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی شهرستان مشگین‌شهر فصل جدید با هدف تحول و نوآوری این ورزش ملی و مذهبی در سایه فرمایش‌های مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای مبنی بر حفظ اصل و قالب ورزش زورخانه‌ای همراه با علم روز آغاز کرده است.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر