شهاب سعادت نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه، با بازنگری در هزینه ساخت مسکن نهضت ملی می توانیم آن را تسریع کنیم گفت: قیمت هایی که در گذشته اعلام شد برای سازندگان صرفه اقتصادی ندارد. وی افزود: وزارت راه و شهرسازی نتوانست زمین هایی که برای این طرح مناسب باشد در شهرهای […]

شهاب سعادت نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه، با بازنگری در هزینه ساخت مسکن نهضت ملی می توانیم آن را تسریع کنیم گفت: قیمت هایی که در گذشته اعلام شد برای سازندگان صرفه اقتصادی ندارد.

وی افزود: وزارت راه و شهرسازی نتوانست زمین هایی که برای این طرح مناسب باشد در شهرهای بزرگ بخصوص تهران جانمایی کند و تفاهم نامه هایی با دیگر ارگان ها با قیمت پایین بسته شد اما به علت غیر واقعی بودن نرخ ساخت و ساز آن تفاهم نامه ها نیز به جایی نرسید.

عضو هیئت مدیره انبوه سازان گفت: بیشتر از ۸۰ درصد از جمعیت کشور در دهک های دو تا هشت قرار دارند و به دنبال خانه های با کیفیت و امن هستند. همانطور که در زلزله های ترکیه و خوی دیدیم خانه های بی کیفیت، ارزان و نا امن در صورت بروز حادثه جان مردم را می گیرند.

سعادت نژاد در ادامه افزود: از تکنولوژی ساخت خانه کشورهای پیشرو می توانیم استفاده کنیم همچنین کمک های مالی و فاینانس پروژه ها نیز به اجرای هر چه سریعتر این طرح کمک می کند.

وی یاد آورشد: ساختمان های ما نسل دو و سه ساخته می شوند در حالی که در صنعت ساخت و ساز دنیا نسل پنج و هفت در حال اجرا است.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار