به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر سابق ارتباطات در صفحه شخصی خود نوشت: مبادا که در این دو هفته پیش رو خیابان ها خالی شود و مجاهدان صبح شنبه با تندرو خواندن دیگران، مدعی طلایه داری اداره امور شوند. تجربه نشان داده که شروع مذاکره به معنای پایان تخاصم نیست. باید […]
به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر سابق ارتباطات در صفحه شخصی خود نوشت: مبادا که در این دو هفته پیش رو خیابان ها خالی شود و مجاهدان صبح شنبه با تندرو خواندن دیگران، مدعی طلایه داری اداره امور شوند.
تجربه نشان داده که شروع مذاکره به معنای پایان تخاصم نیست. باید مراقب مکرها بود.
تداوم حضور مردم در خیابان و حفظ همبستگی ملی و استمرار آمادگی میدان، پشتوانه دیپلماسی موفق خواهد بود.
انتهای پیام/
منبع خبر: مهر
https://azarmoghan.ir/?p=58642




