به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، در یک سناریوی بسیار بدبینانه و بعید، حتی اگر ذخایر موشکی ایران تمام و همه لانچرها از مدار خارج شوند، باز هم ظرفیت پهپادی ایران وجود دارد. ایران میتواند با پهپادهای شاهد ۱۳۶ و تولید در کارخانههای چندمنظوره حدود ۱۰ هزار فروند در ماه، تداوم عملیات داشته باشد. حتی […]
به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، در یک سناریوی بسیار بدبینانه و بعید، حتی اگر ذخایر موشکی ایران تمام و همه لانچرها از مدار خارج شوند، باز هم ظرفیت پهپادی ایران وجود دارد.
ایران میتواند با پهپادهای شاهد ۱۳۶ و تولید در کارخانههای چندمنظوره حدود ۱۰ هزار فروند در ماه، تداوم عملیات داشته باشد.
حتی اگر موشکها و پهپادها تمام شوند، ایران میتواند از مینهای دریایی (۵۰۰۰ تا ۶۰۰۰ فروند) استفاده کند که میتواند باعث ماهها اختلال در تنگه هرمز شود.
انتهای پیام/
منبع خبر: بازار





