به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل عصر سه شنبه اظهار کرد: با توجه به برودت هوا در سطح استان و براساس تصمیم کارگروه مدیریت بهینه مصرف انرژی، همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی، نهادهای دولتی و غیردولتی، مدارس، بانک‌ها و دانشگاه‌ها در روز چهارشنبه اول بهمن ۱۴۰۴ تعطیل خواهند بود. […]

به گزارش پايگاه خبري تحليلي آذرمغان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل عصر سه شنبه اظهار کرد: با توجه به برودت هوا در سطح استان و براساس تصمیم کارگروه مدیریت بهینه مصرف انرژی، همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی، نهادهای دولتی و غیردولتی، مدارس، بانک‌ها و دانشگاه‌ها در روز چهارشنبه اول بهمن ۱۴۰۴ تعطیل خواهند بود.

وی افزود:این تعطیلی شامل دستگاه‌های خدمات‌رسان، امدادی و عملیاتی نیست و این مراکز طبق روال عادی به ارائه خدمات ادامه خواهند داد.

فرهاد سبحانی گفت: با توجه به تعطیلی مدارس و ادارات استان، آموزش غیرحضوری در بستر برنامه شاد ادامه خواهد یافت و برخی فعالیت‌های ادارات هم به‌صورت دورکاری انجام می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل تصریح کرد: از هم‌استانی‌های گرامی انتظار می‌رود با رعایت الگوی صحیح مصرف انرژی، دستگاه‌های اجرایی را در مدیریت بهینه منابع یاری کنند.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار