علی بهشتی، فرماندار شهرستان گرمی مغان از مجتمع اداری و امدادی جدید جمعیت هلال احمر بازدید کرد.
به گزارش آذرمغان، علی بهشتی، فرماندار شهرستان گرمی مغان از مجتمع اداری و امدادی جدید جمعیت هلال احمر بازدید کرد.
بهشتی در این بازدید گفت: ساختمان جدید جمعیت هلال احمر شهرستان با اعتبار 16 میلیارد ریال به مساحت 620 متر مربع احداث شده است.

انتهای پیام/
https://azarmoghan.ir/?p=4327





