سازمان حمل و نقل همگانی شهر گرمی از مسافران و رانندگان تاکسی خواست؛ بیش از دو مسافر در صندلی عقب تاکسی ها سوار نشوند.
به گزارش آذرمغان، سازمان حمل و نقل همگانی شهر گرمی از مسافران و رانندگان تاکسی خواست؛ بیش از دو مسافر در صندلی عقب تاکسی ها سوار نشوند.
در اطلاعیه این سازمان آمده است:
از شهروندان محترم تقاضا داریم برای حفظ سلامتی خود از سوار شدن در خودرویی که بیش از دو مسافر در صندلی عقب سوار می باشد، اجتناب کنند.
رعایت فاصله حداقل یک متری در محل های شلوغ و نشستن با فاصله یک صندلی در خودروها بخصوص تاکسی ها، می تواند از شیوع ویروس کرونا پیشگیری کند.
انتهای پیام/
https://azarmoghan.ir/?p=3651






محمد ادهمی
تاریخ : 28 - فروردین - 1399
باسلام چرا رانندگانتاکسی در کشور مضلومند سختی کار توکمیسیونممجلس گم شد نزدیک دو ماه است گه بیکارند مخصوصآ درشهرهای گوچگ درآمد به صفر رسیده اما دولتمردان یکی دو میلیون وام گفتن میدیم آخر وام به د رد چی میخورد چرا بیمه بیکاری شامل تاکسیا نمشود چرا تاکسیرانی کشورفعال نیست چرا وزارت کشور مدیر عامل تاکسیرانی را تعقیر نمدهد که فکر همه رانندگان تاکسی کشور باشد نه فقط رانندگان تهرانی