استاندار اردبیل از راه اندازی فاز 2 نئوپان خلخال خبرداد و گفت: با راه اندازی فاز دو این کارخانه، برای 300 نفر اشتغالزایی می شود.

به گزارش پایگاه خبری ندای شمالغرب اردبیل، اکبر بهنام جو استاندار اردبیل به دیدار با مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور اشاره کرد و گفت: طبق توافقات حاصل شده بزودی فاز 2 نئوپان خلخال با هدف اشتغالزایی 300 نفر در شهرستان خلخال راه اندازی می شدود.

وی گفت: با توجه به اینکه بعد از واگذاری کارخانه نئوپان خلخال به بخش خصوصی، نیروی انسانی شاغل در آن از 70 نفر قبل از راکد شدن به 160 نفر در حال حاضر رسیده، مقرر شد با حجم سرمایه 1000 میلیارد ریال فاز 2 این کارخانه مورد بهره برداری قرار گیرد.

بهنام جو تصریح کرد: 50 درصد این سرمایه با موافقت مدیر عامل بانک صنعت و معدن به صورت تسهیلات بانکی اعطا می شود و 50 درصد دیگر آورده سرمایه گذار است.
انتهای پیام/