رضا قاسمیان در حاشیه آغاز فرآیند رای گیری در شهرستان بیله سوار در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: از دقایق اول صبح امروز شاهد حضور مردم در پای صندوق های رای هستیم که همین حرکت به سمت انتخاب اصلح نشان از شعور سیاسی و بلوغ فکری […]

رضا قاسمیان در حاشیه آغاز فرآیند رای گیری در شهرستان بیله سوار در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: از دقایق اول صبح امروز شاهد حضور مردم در پای صندوق های رای هستیم که همین حرکت به سمت انتخاب اصلح نشان از شعور سیاسی و بلوغ فکری مردم این منطقه است.

وی با اشاره به اینکه ۲۷۶ صندوق رای ثابت و سیار برای این حوزه انتخابیه تدارم دیده شده است، خاطرنشان کرد: فرآیند رای گیری تا ساعت ۱۸ عصر امروز ادامه دارد و انتظار می رود مردم رای دادن خود را به ساعات پایانی روی موکول نکنند.

وی حلاوت حضور آگاهانه مردم در پای صندوق های رای را نشانه شکرگزاری از نعمت انقلاب اعلام کرد و گفت: نعمت جمهوری اسلامی ایران و آزادی و استقلال برای ملت ما ارزانی شده و مردم به شکرانه این انقلاب در تمام عرصه های ملی و مذهبی حضوری جدی دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل از تحویل صندوق های اخذ رای به مناطق عشایری نیز خبر داد و بیان کرد: عشایر غیور منطقه مغان نیز آمادگی کامل خود را برای حضور در انتخابات اعلام کرده و از صبح امروز پای صندوق ها حاضر هستند.

قاسمیان با بیان اینکه مردم می توانند با پنج مدرک هویتی در این انتخابات حاضر شوند، تصریح کرد: پنج مدرک معتبر برای رای دادن مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شده است.

وی اظهار کرد: اهالی حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز با در دست داشتن پنج مدرک هویتی شامل شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه، کارت پایان خدمت و گذرنامه می توانند در رای گیری مشارکت کنند.

قاسمیان گفت: دارندگان شناسنامه های قدیمی باید شماره کارت ملی خود را به همراه داشته باشند تا امکان رای گیری برای آنها فراهم باشد.

وی تصریح کرد: سیستم احراز هویت از اولین ساعات فعال بوده و هیچ خطایی در این سیستم مشاهده نمی شود و تمام تلاش عوامل پشتیبانی ارتباطات بر این است تا سیستم احراز هویتی تا پایان رای گیری عملکرد مطلوبی داشته باشد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر