فرماندار شهرستان گرمی گفت: صیانت از آرای مردم و استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات برای برگزاری انتخابات باشکوه ضروری است.

علی بهشتی، فرماندار گرمی با تاکید بر صیانت از آرای مردم در انتخابات، اظهار کرد: انتخاباتی سالم و با امنیت در شهرستان اجرا خواهد شد چرا که این مهم، لازمه حضور باشکوه مردم در انتخابات است.
وی در ادامه با اشاره به آغاز ثبت‌نام کاندیداها در انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: رعایت دقیق قانون در برگزاری انتخابات سالم، پرشور و مردمی موثر است و عوامل اجرایی با رعایت بی‌طرفی در برگزاری مطلوب انتخابات عمل کنند و همه ملزم به رعایت قانون هستند.
بهشتی با بیان اینکه مسئولان اجرایی، نظارت و اجرای قانون را بر عهده دارند، افزود: طرف‌داران و کاندیداها نیز باید قوانین لازم را رعایت کنند و قانون همه موارد را از نظر بررسی صلاحیت‌ها و زمان تبلیغ و سکوت تبلیغ، مورد توجه قرار داده است.
وی ادامه داد: همه اخبار انتخابات توسط فرمانداری اعلام خواهد شد و اسامی کاندیداها زمانی مشخص می‌شود که مهلت ثبت‌نام به اتمام رسیده باشد، لذا ما با احتمالات کاری نداریم.
فرماندار گرمی خاطرنشان کرد: ستاد انتخابات شهرستان گرمی مسئولیت راهبری ستادهای انتخابی را بر عهده دارد و مردم می‌توانند هر گونه شکایات و نقطه‌نظر خود را به این ستاد اعلام کنند.

  • منبع خبر : رضا عطایی