به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، کلام‌الله صفری عصر چهارشنبه در آئین اختتامیه سی و سومین دوره مسابقات فوتسال و والیبال قهرمانی دختران دانش‌آموز ابتدایی سراسر کشور در سالن ورزشی دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: در این مسابقات ۲۴ تیم در رشته فوتسال و ۲۲ تیم در رشته والیبال به مدت […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، کلام‌الله صفری عصر چهارشنبه در آئین اختتامیه سی و سومین دوره مسابقات فوتسال و والیبال قهرمانی دختران دانش‌آموز ابتدایی سراسر کشور در سالن ورزشی دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: در این مسابقات ۲۴ تیم در رشته فوتسال و ۲۲ تیم در رشته والیبال به مدت چهار روز با هم رقابت کردند که این مسابقات بیشتر جنبه جشنواره‌ای داشت.

وی تصریح کرد: در رشته والیبال در پایان تیم مازندران در سکوی قهرمانی قرار گرفت و تیم‌های اصفهان و فارس نیز دوم و سوم شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: به تمام تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات حکم قهرمانی و مدال اهدا شد و سعی بر این بود تا دانش‌آموزان مقطع ابتدایی در یک رویداد ورزشی در کنار هم بوده و فعالیت‌های فرهنگی، تربیتی مناسبی را تجربه کنند.

صفری افزود: در رشته فوتسال نیز ۲۴ تیم در مدت چهار روز با هم رقابت کردند که در پایان تیم‌های تهران و بوشهر در جایگاه اول و دوم قرار گرفته و تیم‌های قزوین و فارس نیز مشترکا سوم شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: سطح مسابقات بر اساس ارزیابی تیم‌های ناظر و فنی بسیار مناسب و مطلوب بوده و ما تلاشمان را انجام دادیم تا میزبانی شایسته برای دانش‌آموزان ابتدایی هم در گروه پسران و هم دختران باشیم تا با خاطره خوش اردبیل را به مقصد شهر و دیار خود ترک کنند.

صفری اضافه کرد: شرایط مناسبی را در برگزاری این رویداد فراهم کردیم که جا دارد از تلاش‌ها و همراهی‌های معاونت تربیت بدنی و سلامت و هیئت ورزش‌های دانش‌آموزی قدردانی کنیم که در سطح ملی نیز فدراسیون ورزش‌های دانش‌آموزی همراهی خوبی را با متولیان و برگزارکنندگان این رویداد داشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: در مدت ۲ هفته‌ای که میزبان دانش آموزان مقطع ابتدایی در گروه پسران و دختران بودیم، از تیم‌های مختلف استان‌ها میزبانی کردیم تا شرایط مطلوبی را در برگزاری این رویداد شاهد باشیم که امیدواریم رضایت تیم‌های شرکت‌کننده فراهم آمده باشد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر