نماینده مردم اردبیل در مجلس با بیان اینکه رزمندگان اسلام با روحیه جهادی در دفاع مقدس ایستادگی کردند، گفت: همان روحیه، امروز منجر به پیشرفت های نظامی در ابعاد مختلف شده و امیدواریم با تزریق این روحیه در بخش اقتصادی نیز شاهد رونق تولید در کشور شویم.

صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی به روز ملی صنعت دفاعی اشاره کرد و گفت: تجربه ۸ سال دفاع مقدس بهترین الگو برای مبارزه با دشمنان اسلام در ابعاد مختلف است چراکه روحیه جهادی ، مهمترین عامل موفقیت رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بود.

نماینده مردم اردبیل در مجلس با بیان اینکه صنعت دفاعی کشور با روحیه جهادی پس از جنگ با توان داخلی به فعالیت های علمی خود ادامه داد گفت: امروز صنعت دفاعی کشور پیشگام در عرصه تولید ملی است.

وی روحیه انقلابی و تلاش جهادی را از مهمترین عوامل پیشرفت های نظامی کشور عنوان کرد و گفت: امروز ایران اسلامی از لحاظ دفاعی زبان زد عام و خاص است چراکه ۴۰ سال پیش حتی قدرت تولید سیم خاردار را نیز نداشت اما امروز با دست یابی به پیچیده ترین فناوری های روز آن هم بصورت بومی ، پیشرفته ترین سلاح چند صد میلیون دلاری استکبار ا در نقطه صفر مرزی یعنی در لحظه ورود به خاک کشور مورد هدف قرارداده و سرنگون می کند.

بدری یکی از عوامل تن دادن استکبار به مذاکره با ایران اسلامی را توان دفاعی ایران به خصوص قدرت موشکی دانست و گفت: اقتدار نظامی ایران موجب عزت آفرینی کشور در جهان شده است.

وی توان دفاعی ایران عامل بازدارنده دشمن در هجوم به کشور عنوان کرد و گفت:دشمن با اذعان به توان دفاعی ایران به خوبی می داند در صورت حمله به کشور ما نمی تواند حتی به یک درصد از اهداف خود برسد.

وی خواستار تزریق روجیه جهادی به جوانان شد و گفت: آموزش و پرورش می تواند در این زمینه با انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به همراه تقویت روحیه جهادی در نوجوانان و جوانان کشور ایفای نقش کند.

وی در پایان سخنان خود به جنگ اقتصدی نیز اشاره کرد و گفت: این میدان جهانی نیز نیازمند مدیران جهادی است تا با نقش آفرینی به موقع خود و حمایت از تولیدات ملی جایگاه واقعی ایران در اقتصاد جهانی را بازیابی کنند.

وی با بیان اینکه توان اقتصادی بالا فقر و محرومیت را در کشور ریشه کن می کند، گفت: در این راه توجه به جوانان به خصوص نخبگان جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/