سید محمدرضا هاشمی در گفت‌وگو با به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از بازار، با اشاره به وقوع انفجار در معدن زغال سنگ رزمجاه طزره دامغان در عصر روز یک‌شنبه و جانباختن شش معدنچی اظهار داشت: پیکر کارگران محبوس حادثه انفجار معدن زغال‌سنگ دامغان دقایقی و در قبل در صبح دوشنبه از تونل […]

سید محمدرضا هاشمی در گفت‌وگو با به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از بازار، با اشاره به وقوع انفجار در معدن زغال سنگ رزمجاه طزره دامغان در عصر روز یک‌شنبه و جانباختن شش معدنچی اظهار داشت: پیکر کارگران محبوس حادثه انفجار معدن زغال‌سنگ دامغان دقایقی و در قبل در صبح دوشنبه از تونل محل حادثه خارج شد.

وی ضمن بیان اینکه اورژانس و هلال احمر و عوامل امدادی فوری و در همان دقایق اول پس از حادثه در محل حاضر شدند، افزود: تعدادی کارگر با حالت مسمومیت استنشاق گاز در مکان معدن درمان شدند.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه علت حادثه انفجار وجود گاز در یکی از تونل های معدن البرز شرقی رزمجاه طرزه دامغان بوده است، ابراز داشت: این جان باختگان در یکی از تونل‌ها محبوس شده بودند.

هاشمی ضمن بیان اینکه این عملیات کمتر از ۱۰ ساعت به طول انجامید، تصریح کرد: از ساعات ابتدایی بامداد روز دوشنبه راه دسترسی باز و پیکر این افراد کشف شد.

وی اسامی جانباختگان را بهروز افروز، قربانعلی کمال، حسین غزائیان، حمید ایزدی، ابوالفضل غنایی و محمد نعیمی صفت اعلام کرد و یادآور شد: این افراد در یکی از تونل‌های استخراج زغال سنگ متعلق به شرکت البرز شرقی در حال فعالیت در عمق ۷۰۰ متری معدن بودند.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار