سرهنگ پاسدار علی پیرجاهد در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: هفته بسیج یادآور ماندگارترین فرمان تاریخی امام (ره) است. وی گفت: امسال ۶۵ عنوان برنامه با شعار «بسیج، امید ملت ایران» به مناسبت هفته بسیج در شهرستان پارس آباد […]

سرهنگ پاسدار علی پیرجاهد در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: هفته بسیج یادآور ماندگارترین فرمان تاریخی امام (ره) است.

وی گفت: امسال ۶۵ عنوان برنامه با شعار «بسیج، امید ملت ایران» به مناسبت هفته بسیج در شهرستان پارس آباد برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه پارس آباد عنوان کرد: دیدار مسئولین ادارات و بسیجیان با امام جمعه، عطرافشانی مزار شهدا، ویزیت رایگان با همکاری بسیج جامعه پزشکی، برگزاری میز خدمت در مناطق محروم، برگزاری یادواره‌های شهدا و اجرای مسابقات ورزشی نمونه‌هایی از برنامه‌های اجرایی در هفته بسیج در شهرستان پارس‌آباد خواهد بود.

پیرجاهد خاطر نشان کرد: اجتماع بزرگ بسیجیان با عنوان «اقتدار بسیج» پنجم آذرماه با حضور آحاد مردم و بسیجیان در محوطه سپاه ناحیه شهرستان پارس آباد برگزار خواهد شد.

وی بسیج را افتخاری برای مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و ادامه داد: بصیرت و اخلاص در عمل و ایستادگی در برابر زیاده خواهی‌های دشمنان و راهپیمایی‌های مختلف به نشانه خشم و انزجار از دشمنان ایران اسلامی از نمونه‌های بارز بسیجیان است.

فرمانده سپاه پارس آباد با اشاره به اینکه بسیج مایه عزت، افتخار و امید کشور و نظام است، افزود: امروز دغدغه همه بسیجیان پیشرفت جمهوری اسلامی در همه عرصه‌های مختلف است و این پیشرفت مایه بیم و هراس دشمنان است.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر