به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، کلیم‌الله وثوقی عصر پنجشنبه در جریان بازدید از روند بهسازی راه‌های مواصلاتی شهرستان گرمی اظهار کرد: این راه‌های درجه یک و ۲ قرار است بهسازی و مرمت شده و با تأمین هفت هزار تن آسفالت شاهد عملیات آسفالت‌ریزی با کیفیت و مناسب باشیم. وی تصریح […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، کلیم‌الله وثوقی عصر پنجشنبه در جریان بازدید از روند بهسازی راه‌های مواصلاتی شهرستان گرمی اظهار کرد: این راه‌های درجه یک و ۲ قرار است بهسازی و مرمت شده و با تأمین هفت هزار تن آسفالت شاهد عملیات آسفالت‌ریزی با کیفیت و مناسب باشیم.

وی تصریح کرد: تهیه و توزیع آسفالت با دمای مناسب در حال انجام است و حتی دادستان شهرستان گرمی نیز به عنوان مدعی‌العموم از این پروژه بازدید کرده و در جریان اجرای پروژه با کیفیت و مطلوبیت قرار گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۶۵ درصد راه‌های روستایی شهرستان گرمی از آسفالت مناسب بهره‌مند است و امسال نیز ۵۰ کیلومتر راه‌های اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان بهسازی و یا در مرحله روکش آسفالت قرار گرفته است.

وثوقی تأمین هزینه برای اجرای این پروژه‌ها را بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: در محور اصلی گرمی به رضی سه پیمانکار عملیات آسفالت‌ریزی و بهسازی مسیر را انجام می‌دهند تا شاهد مطلوبیت تردد هموطنان در این مسیرها باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات شهرستانی نیز با همراهی فرماندار شهرستان گرمی ۲۰ میلیارد تومان منابع تأمین خواهد شد که مربوط به سه درصد نفت و گاز و اعتبارات شهرستانی است.

وثوقی اضافه کرد: در مجموع ۷۰ میلیارد تومان قرار است منابع به صورت استانی و شهرستانی تأمین شده و مابقی مبلغ نیز از ردیف‌های ملی تأمین و در اختیار پیمانکاران قرار می‌گیرد تا پروژه را با سرعت اجرایی و عملیاتی کنند.

وی بیان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا آغاز فصل سرد سال پروژه‌های اجرایی به سرانجام رسیده و امکان ارائه خدمات با تلاش راهداران در فصل زمستان به وجود آید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل ادامه داد: راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به صورت مستمر و در قالب راهداران پرتلاش در مسیرها سعی دارد تا خدمات کیفی‌تری را به ویژه در فصول سرد سال به هموطنان ارائه کند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر