اباصلت ابراهیمی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اطهار کرد: مردم اردبیل بیش از ۵۰۰ ایده به دومین جشنواره «اگر من شهردار بودم» ارسال کرده‌اند. وی با اشاره به تداوم دریافت ایده از جانب شهروندان، افزود: این جشنواره با هدف ارائه ایده و راهکار در حوزه مدیریت شهری و در […]

اباصلت ابراهیمی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اطهار کرد: مردم اردبیل بیش از ۵۰۰ ایده به دومین جشنواره «اگر من شهردار بودم» ارسال کرده‌اند.

وی با اشاره به تداوم دریافت ایده از جانب شهروندان، افزود: این جشنواره با هدف ارائه ایده و راهکار در حوزه مدیریت شهری و در دو رده سنی دانش‌آموزان و دانشجویان انجام می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند تا ۱۲ بهمن سال جاری در ۶ محور از جمله آتش نشانی و خدمات ایمنی، فرهنگ شهری، عمران شهری، خدمات شهری و محیط زیست، حمل و نقل و ترافیک و زیباسازی طرح‌ها، ایده‌ها و راهکارهای عملیاتی خود را ارائه دهند.

ابراهیمی با با بیان اینکه آیدی @ardabilfarhangi1 و فرهنگسراها آماده دریافت این ایده‌ها هستند، گفت: برگزاری این جشنواره از سال گذشته آغاز شده‌است که منتخبین این جشنواره با حضور شهردار تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر