به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، محمود صفری بعدازظهر دوشنبه در بازدید از فضای سبز شورابیل اردبیل با اشاره به برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت شهرداری در راستای افزایش سرانه فضای سبز شهری، اظهار کرد: در نظر داریم در این راستا سه پارک در مناطق تعیین شده از جمله شورابیل، […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، محمود صفری بعدازظهر دوشنبه در بازدید از فضای سبز شورابیل اردبیل با اشاره به برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت شهرداری در راستای افزایش سرانه فضای سبز شهری، اظهار کرد: در نظر داریم در این راستا سه پارک در مناطق تعیین شده از جمله شورابیل، بعثت و میراشرف طی سال جاری تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی پارک سه هکتاری بعثت و پارک ۶ هکتاری میراشرف نیز در حال انجام است، افزود: عملیات عمرانی پارک چهار هکتاری خانواده در ضلع جنوبی مجموعه نمونه گردشگری شورابیل در حال انجام است که طی تابستان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

شهرداری اردبیل بیان کرد: این بوستان با هدف افزایش جاذبه‌های گردشگری شورابیل، توسعه فضای سبز تحکیم بنیاد خانواده، تقویت روحیه و ارتقا سلامت عمومی خانواده‌ها احداث خواهد شد که در تلاشیم امکانات رفاهی مناسبی را برای شهروندان و گردشگران در این بوستان فراهم کنیم.

صفری با اشاره به فعالیت هشت پارک بزرگ در شورابیل یادآور شد: دریاچه شورابیل به عنوان تنها دریاچه درون‌شهری کشور، قابلیت‌های سرمایه‌گذاری و گردشگری بالقوه‌ای دارد که جذب سرمایه‌گذار در اولویت برنامه کاری شهرداری است.

وی عنوان کرد: در راستای معرفی شورابیل، کتاب ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری این مجموعه چاپ شده که در نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی بین سرمایه‌گذاران توزیع می‌شود و از هرگونه سرمایه‌گذاری در مجموعه شورابیل استقبال خواهیم کرد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر