به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت‌الاسلام سید محسن محسنی شامگاه سه شنبه در جریان برگزاری جلسه هماهنگی کاروان دلدادگان حسینی در اردبیل اظهار کرد: ظرفیت‌های خوبی در سطح استان برای علما و روحانیون در مساجد و منابر مختلف فراهم شده تا در ایام اربعین حسینی و دهه آخر ماه صفر […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت‌الاسلام سید محسن محسنی شامگاه سه شنبه در جریان برگزاری جلسه هماهنگی کاروان دلدادگان حسینی در اردبیل اظهار کرد: ظرفیت‌های خوبی در سطح استان برای علما و روحانیون در مساجد و منابر مختلف فراهم شده تا در ایام اربعین حسینی و دهه آخر ماه صفر تبلیغات مؤثر و اثرگذاری را انجام دهند.

وی تصریح کرد: اغلب این روحانیون با میل و رغبت در مناطق محروم و روستایی حاضر شده تا در گسترش معارف حسینی و آشنایی بیشتر مردم با اهمیت و جایگاه مبانی دینی و معرفتی اقدامات مؤثری را در سنگر تبلیغ و ترغیب مردم انجام دهند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: به نسبت سال‌های گذشته شرایط مطلوب‌تری را برای آگاه‌سازی گروه‌های مختلف به ویژه جوانان و نوجوانان شاهد هستیم که بخشی از این ظرفیت‌ها را در ایام ماه محرم شاهد بودیم که جوانان و نوجوانان با رغبت و انگیزه پای منابر علما و روحانیون نشسته و از این فرصت فراهم شده بهره معنوی را برده‌اند.

حجت‌الاسلام محسنی افزود: تمام تلاش روحانیون بر این است تا با طرح مسائل مناسب و به روز آحاد جامعه را با توطئه‌های دشمنان و تلاش گسترده آنها در حیازدایی و دین‌زدایی در جامعه انجام داده و افراد جامعه را بیش از گذشته با خطرات و آسیب‌های به وجود آمده آشنا کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ما باید از ظرفیت ماه‌های محرم و صفر، ماه رمضان و سایر مناسبت‌های ملی و مذهبی بهره گرفته و در تعامل و انس با آحاد مختلف مردم به ویژه نوجوانان و جوانان سعی کنیم تا آنها را با معارف دینی و الهی آشناتر کنیم.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل اضافه کرد: تلاش ما بر این است تا از ظرفیت‌های تبلیغی استفاده کرده و در قالب طرح موضوعات و مسائل جدید بتوانیم به سوالات و خواسته‌های مطرح شده پاسخگو باشیم.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر