اباذر قربانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: تهیه و توزیع این بسته‌ها در قالب پویش یلدای مهربانی انجام شده تا بتوانیم بخشی از دغدغه این خانواده‌ها را در تأمین نیازمندی این ایام برطرف کنیم. وی تصریح کرد: ارزش هر بسته شب یلدایی ۳۰۰ هزار تومان بوده که […]

اباذر قربانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: تهیه و توزیع این بسته‌ها در قالب پویش یلدای مهربانی انجام شده تا بتوانیم بخشی از دغدغه این خانواده‌ها را در تأمین نیازمندی این ایام برطرف کنیم.

وی تصریح کرد: ارزش هر بسته شب یلدایی ۳۰۰ هزار تومان بوده که در ۲ روز گذشته بعد از تهیه و تدارک به همت خیران، در بین خانواده‌های تحت حمایت این شهرستان توزیع شده است.

رییس کمیته امداد شهرستان اصلاندوز گفت: در کنار این امر، تجلیلی را از خیران جوان این شهرستان انجام دادیم تا الگویی برای سایران باشد تا امر خیرخواهانه و نیکوکارانه تداوم پیدا کند.

قربانی افزود: ۱۰ نفر از جوانان خیر این شهرستان که از تولیدکنندگان حوزه کیف، کفش و لباس بودند، به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان البسه و سایر نیازمندی‌های خانواده‌های تحت حمایت را تهیه و در بین این خانواده‌ها توزیع کرده بودند.

رییس کمیته امداد شهرستان اصلاندوز بهره‌گیری از ظرفیت خیران را در کنار مساعدت‌های ماهانه کمیته امداد از خانواده‌های نیازمند یادآور شد و بیان کرد: در این شهرستان مراکز نیکوکاری نیز پای کار آمده‌اند تا در این بخش بتوانند در امدادرسانی کمک کار و یاور این نهاد انقلابی باشند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر