نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: از حوزه انتخابیه تبریز تقاضاهای زیادی بخصوص از سوی قشر فرهنگیان برای کاندیداتوری مجلس پیشنهاد شده است.

بنده تا آخرین لحظه مسوولیتم با تمام قوا از حق وحقوق اهالی حوزه انتخابیه دفاع خواهم کرد وادامه اینکه دردوره جدیدمجلس هم ازحوزه انتخابیه گرمی ثبت نام کنم بسته به یک سری شرایطی است که با گذشت زمان اعلام خواهد شد.
آقای بهشتی جزو لیست سه نفره بنده در معرفی به استاندار برای تصدی فرمانداری گرمی بود اما در ادامه روند انتخاب وی بنده نقشی نداشتم. دراینکه آقای بهشتی فردی پاکدست و متعهد هستند شکی نیست اما در تعاملات و نحوه برخورد و میزبانی وی با افراد مراجعه کنندگان و مسوولان استانی و کشوری درسفر به شهرستان دغدغه جدی دارم و باید این رویه اصلاح شود.
از حوزه انتخابیه تبریز هم تقاضاهای زیادی بخصوص ازسوی قشر فرهنگیان برای بنده شده که هنوز تصمیم نهایی نگرفته ام و اگر هم دراین دوره هم از هر حوزه ای کاندیدا شوم به عنوان کاندیدای مستقل شرکت خواهم داشت.
شفاف می گویم متاسفانه روحیه من با عزل و نصب ها از اول دوران نمایندگیم سازگار نبود و هیچ وقت جناحی عمل نکردم اما برخی از مدیران دستگاه‌ها از اخلاق بنده سو استفاده کردند و بجای خدمت بیشتر و تلاش برای توسعه شهرستان حاشیه رفتند.
دستگاه هایی مثل آموزش و پرورش، میراث فرهنگی، آبفای شهری و روستایی، راه و شهرسازی و ترابری، بنیاد شهید و ارشاد اسلامی که می توانستند از ظرفیت و تعامل بنده با وزارتخانه‌های مطبوعشان به نحو شهرستان بهره ببرند متاسفانه ضعیف عمل کردند.
با تلاش بنده در‌ سال ۹۷ بحث دوبانده شدن مسیر امیرکندی- لنگان، گرمی- بیله سوار در جدول ردیف اعتبار ملی قرار گرفت و بزودی بعد ازانتخاب پیمانکار مربوطه توسط اداره راه و شهرسازی استان عملیات اجرایی مسیرگرمی به بیله سوار از محل پاسگاه پلیس راه به سمت بیله سوار آغازخواهد شد.
در حوزه عمران شهری بیشترین اعتبارات در تاریخ آبادانی شهری به هرسه شهرگرمی انگوت وشهرتازه تاسیس زهرای موران جذب گردیده و امروز کمتر کوچه و معابری را شاهد هستیم که در آنجا از آسفالت وجدول گذاری و پازل زنی خبری نباشد.

  • منبع خبر : تک خبر