فرمانده انتظامی شهرستان گرمی به مناسبت اولین سالگرد عروج ملکوتی شهید مدافع امنیت"محمد محمودزاده" پیام تبریک و تسلیت صادر کرد.

به گزارش آذرمغان، پیام تبریک و تسلیت فرمانده انتظامی شهرستان گرمی به مناسبت اولین سالگرد عروج ملکوتی شهید مدافع امنیت”محمد محمودزاده”
بسم رب الشهدا و الصدیقین

“ولا تحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون”

دفاع از کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران حاصل جان فشانی عزیزانی است که جان شیرین خود را در طبق اخلاص نهاده و برای ایجاد امنیت پایدار در کشور،سر از پا نشناخته تا مردم بزرگوار ایران در همه جوانب از این نعمت بزرگ برخوردار شوند.
اینجانب بدین وسیله اولین سالگرد عروج ملکوتی شهید عرصه نظم و امنیت استواردوم”محمد محمودزاده”را خدمت مردم شریف،مومن و ولایتمدار شهرستان گرمی،خانواده محترم شهید والامقام و همکاران خدوم و زحمت کش عرصه تامین نظم و امنیت تبریک و تسلیت عرض نموده و برای شادی روح بلند ایشان هدیه ای به زیبایی فاتحه و صلوات می فرستیم.
به اطلاع همشهریان و همکاران گرامی می رساند مراسم یادبود شهید”محمدمحمودزاده”که قرار بود روز دوشنبه مورخه ۹۹/۰۲/۱۵برگزار گردد نظر به توصیه اکید متولیان امر سلامت و حضرات علمای اعلام و مراجع
عظام تقلید جهت حفظ سلامتی مردم و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا برگزار نخواهد شد و هزینه احسانات صرف امور خیریه خواهد شد.
در پایان اعلام می داریم پلیس با تمام توان و اقتدار کامل و با پیروی از فرامین معزز کل قوا از امنیت و آرامش فردی و عمومی جامعه پاسداری می کند.
فرمانده انتظامی شهرستان گرمی
سرهنگ دوم محمدرضا کشورخواه

انتهای پیام/