به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده شامگاه سه‌شنبه در مراسم «جشن انقلاب» در مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرای اردبیل با تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران بر پایه اندیشه اسلامی بنا شده و مردم با تفکر دینی به دفاع […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده شامگاه سه‌شنبه در مراسم «جشن انقلاب» در مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرای اردبیل با تبریک چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران بر پایه اندیشه اسلامی بنا شده و مردم با تفکر دینی به دفاع از ولایت و کشور خود برخاسته و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.

وی تصریح کرد: امروز بمب اتم یا بازارهای جنگی برای مبارزه با دشمن چنان کارساز نیست بلکه اراده‌ها و اندیشه‌ها با ایجاد تحول پیش می‌رود همچنان که در دوران انقلاب و دفاع مقدس نیز ایمان راسخ و اندیشه الهی مردم ایران توانست دشمن را شکست دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با تاکید بر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در جامعه گفت: در روزهای اخیر همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، پرتاب موفق سه ماهواره همزمان از یک مدار، دستاورد برای کشور محسوب می‌شود که باید در سطح وسیعی از جامعه به ویژه در بین جوانان بیان شود چرا که این امر عامل عزت، سربلندی و اقتدار کشور ایران اسلامی است.

حجت‌الاسلام جعفرزاده مکتب سرخ شهادت را عامل پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: به برکت نام بلند انقلاب اسلامی ایران، شهدای انقلاب، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم منطقه از وجود دشمنان نظام اسلامی پاک خواهد شد.

وی شتاب علمی در کشور ایران را بسیار موفقیت‌آمیز عنوان کرد و ادامه داد: شتاب علمی در ایران با وجود عمق کینه و دشمنی معاندان نظام اسلامی، با پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای در سطح بین‌المللی روبه‌رو شده و همواره پرچم مقدس جهوری اسلامی ایران در میادین ورزشی، علمی و… به اهتزاز درآمده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با تشکر از فعالیت‌های شایسته علمی و فرهنگی در مدرسه دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرای اردبیل، از عموم مردم و جامعه بزرگ آموزش و پرورش خواست در راهپیمایی ۲۲ بهمن، انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری حضور داشته و همگان را به حضور پرشور در این میادین حساس و افتخارآفرین دعوت کنند.

در این مراسم مدیر مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرای اردبیل نیز با خیرمقدم‌گویی و گرامیداشت دهه فجر، به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مدرسه پرداخت.

ناهیده عبدلی بیان کرد: از آنجایی که دوران دبیرستان مقطع حساس و تعیین‌کننده‌ای برای دانش‌آموزان است، بنابراین باید تلاش کرد گفتمان انقلاب اسلامی و نگاه جهانی در همین دوران به آنها شناسانده شود.

وی اضافه کرد: همین آشنایی و آگاهی سبب می‌شود که وقتی وارد دانشگاه شدند، رسالت خود را به درستی انجام داده و برای آینده گام‌های مؤثری بردارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، در این مراسم برنامه‌هایی از قبیل بازخوانی دسته جمعی سرودهای انقلابی، پخش کلیپ انجام و از دانش‌آموزان برگزیده علمی و اخلاقی مدرسه دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرای اردبیل با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر