علی رحیمی‌آذر در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: نظارت بر اجزاء مختلف مجتمع‌ها از جمله هتل، سوئیت، رستوران، محل‌های اقامتی، پمپ بنزین، تعمیرگاه‌ها، و آب گرم‌ها است که در ایام نوروز به ویژه در زمان تلاقی موج اول و دوم سفرهای نوروزی این نظارت با حساسیت بیشتری در […]

علی رحیمی‌آذر در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: نظارت بر اجزاء مختلف مجتمع‌ها از جمله هتل، سوئیت، رستوران، محل‌های اقامتی، پمپ بنزین، تعمیرگاه‌ها، و آب گرم‌ها است که در ایام نوروز به ویژه در زمان تلاقی موج اول و دوم سفرهای نوروزی این نظارت با حساسیت بیشتری در حال انجام است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل افزود: در راستای کیفیت و کمیت ارائه خدمات مناسب در مجتمع‌های خدماتی رفاهی به مسافران، روسای شعب گشت سیار این اداره کل و هیئت‌های نظارت به صورت مستمر از این اماکن بازدید می‌کنند.

رحیمی‌آذر گفت: شهروندان می‌توانند تخلفات صنفی را از سامانه ارتباطی ۱۳۵ یا مراجعه به تعزیرات حکومتی برای رسیدگی فوری گزارش کنند.

وی بیان کرد: طرح ویژه نظارت بازار نوروزی و ماه مبارک رمضان از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ در سطح استان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر