منتخب مردم گرمی برای مجلس یازدهم در نامه ای سرگشاده به فرماندار گرمی مغان خطرات ویروس کرونا و برنامه ریزی برای مقابله با آن را گوشزد شد.

نامه سرگشاده ولی اسماعیلی منتخب مردم گرمی مغان در مجلس یازدهم به فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان

بسم الله الرحمن الرحیم
فرماندار محترم شهرستان مغان (گرمی)
سلام علیکم
اینجانب ضمن خسته نباشید خدمت همه خادمان واقعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران علی الخصوص جهادگران درمانی و تقدیر از زحمات همه عزیزان زحمت کش، خدمت شما اعلام می کنم با توجه به بررسی های صورت گرفته و طی گزارش های واصله توجه به نکاتی چند در زمینه مقابله با ویروس کرونا ضروری بنظر می رسد.
شرایط فعلی شهرستان عزیزمان بدلیل برخی کوتاهی های صورت گرفته رو به سوی خطرات جدی می رود که لازم است سریعا نسبت به برنامه ریزی جدی در این زمینه اقدام فرمایید. بر این اساس از حضرتعالی انتظار داریم بعنوان رئیس شورای تامین در سریعترین زمان نسبت به اجرای موضوعات ذیل اقدام فرمایید:

۱. تشکیل فوری شورای تامین با حضور اینجانب
۲. بستن فوری مبادی ورودی و خروجی شهر گرمی از سمت بیله سوار و اردبیل هردو جاده جدید و قدیم و یا استقرار اکیپ در مبادی ورودی جهت تست افراد
۳. تشکیل سریع ستاد مبارزه با کرونا در سطح شهرستان متشکل از دستگاه های خدمت رسان و ابلاغ سریع اقدامات جهت مقابله عمومی با این ویروس و حمایت قاطع همه دستگاه ها از شبکه بهداشت و درمان
۴. برنامه ریزی برای اطلاع رسانی های عمومی از طریق دستگاه های مرتبط بصورت مجازی و مکتوب جهت آگاه سازی عمومی
۵. بدنبال تشکیل ستاد مبارزه با کرونا در گرمی، تشکیل جلسه فوری با مسئولین داروخانه ها و داروسازی های عزیز منطقه که اعلام امادگی برای تولید محلول ضد عفونی کننده کرده اند.
۶. تشکیل جلسه فوری با شوراهای محترم و شهرداری جهت هم افزایی گندزدایی عمومی
۷. تعطیلی فوری اصناف بغیر از اصناف ضروری همچون نانوایی و غیره

علی ایحال برادر عزیز جناب بهشتی وضعیت شهرستان گرمی در حال حاضر شاید بهتر از شهرستان های دیگر باشد اما با مشاهدات عینی اینجانب و ورود ماشین های انبوه با پلاک گیلان قطعا اگر موارد فوق الذکر در اسرع وقت اجرایی نگردد، با بحران شدیدی در ایام تعطیل روبرو خواهیم بود که با توجه کمبود مراکز بهداشتی قابل جبران نخواهد بود.
بدیهی است در صورت عدم توجه به موارد فوق توسط حضرتعالی بعنوان مقام عالی دولت در شهرستان گرمی مغان، هرگونه تبعات و اتفاقات بعدی مستقیما پای شخص شما خواهد بود.
مجددا ضمن احترام و درود محضر تمامی خادمان و زحمت کشان علی الخصوص بسیج و سپاه که همیشه در صحنه هستند، خواهان همکاری مردم با دستگاه های دولتی جهت برچیده شدن ویروس کرونا هستم.

✍️ولی اسماعیلی
نماینده دوره هشتم و
منتخب دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی
۱۳۹۸/۱۲/۱۷

✅ رونوشت : حاج آقا دکتر صفری امام جمعه فاضل شهرستان مغان حهت استحضار