مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: موتورسیکلت‌های قاچاق و غیرمجاز در اردبیل توقیف و ضبط شدند.

علی رحیمی آذر در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: پرونده قاچاق موتورسیکلت خارجی در شعبه دوم ویژه تعزیرات حکومتی رسیدگی تا احکام مورد نظر برای متخلفان صادر شود.

وی خاطرنشان کرد: با بررسی محتویات پرونده و عدم ارائه مدارک معتبر گمرکی از سوی دارندگان این موتورسیکلت‌ها قاچاق بودن آنها محرز و متهم به پرداخت ۸ میلیارد و ۴۷۵ میلیون ریال محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل افزود: به دلیل غیرمجاز بودن موتورسیکلت توقیفی تعزیرات حکومتی اردبیل حکم به ضبط کالا به نفع دولت داده اند.

رحیمی آذر تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی این موتورسیکلت‌ها را در پارکینگ منزل موقف و پرونده را به تعزیرات حکومتی ارجاع داده بودند.

وی در مورد کشف محموله بادام و قهوه خام خارجی نیز گفت: قاچاقچیان این پرونده نیز به پرداخت بیش از یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل بیان کرد: پرونده قاچاق ۱۸۰ کیلوگرم بادام خارجی و قهوه خام خارجی به ارزش ۵۹۹ میلیون ریال برای رسیدگی به شعبه دوم قاچاق کالا و ارز شهر اردبیل ارجاع و بعد از بررسی محتویات متهم علاوه بر ضبط کالا به پرداخت یک میلیارد و ۷۹۹ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

رحیمی آذر گفت: مأموران نیروی انتظامی در زمان گشت زنی از یک باربری در شهر اردبیل این محموله را کشف و گزارش تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام/