به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار اردبیل در پی درگذشت استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیام جداگانه این ضایعه را به مردم استان آذربایجان شرقی تسلیت گفتند. متن این پیام‌ها به شرح ذیل است؛ بسم الله الرحمن الرحیم إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار اردبیل در پی درگذشت استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیام جداگانه این ضایعه را به مردم استان آذربایجان شرقی تسلیت گفتند. متن این پیام‌ها به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

با تأسف، تحسر و تأثر فراوان از ارتحال چهره آشنای جبهه‌های جنگ و جهاد پاسدار راستین ارزش‌های انقلاب اسلامی جناب آقای زین العابدین رضوی خرم (عطر الله مرقده) مطلع شدیم.

زندگی او تماماً وقف اسلام، انقلاب اسلامی و عزت کشور بود. شخصیتی بود متواضع، مدیری بود پر توان، مجاهدی بود خستگی ناپذیر، فرماندهی بود مخلص و جانبازی بود بی ادعا.

از صمیم قلب برای خانواده این عزیز از دست رفته و به اهالی معظم تبریز تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال بالاترین عنایات را برای آن دوست عزیز و محبوبم مسالت دارم.

استاندار اردبیل: درگذشت جناب آقای زین‌العابدین رضوی خرم، سردار عاشورایی، جانباز سرافراز ۸ سال دفاع مقدس، استاندار جهادی و کارگزار لایق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای آن عزیز علو درجات و هم‌نشینی با حضرت سیدالشهداء (ع) و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسألت دارم.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر