به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، جلال آفاقی شامگاه چهارشنبه در دیدار با سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به ایفای نقش ورزش به عنوان قدرت نرم در عرصه بین‌المللی اظهار کرد: کارکردهای مختلف ورزش و تأثیرات آن بر حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و فرا رفتن کارکرد […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، جلال آفاقی شامگاه چهارشنبه در دیدار با سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به ایفای نقش ورزش به عنوان قدرت نرم در عرصه بین‌المللی اظهار کرد: کارکردهای مختلف ورزش و تأثیرات آن بر حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و فرا رفتن کارکرد آن از فعالیت صرف بدنی و تفریحی و سرگرمی لازم است کمیته قضائی و انضباطی هیئت‌های ورزشی در اردبیل فعال شوند.

وی افزود: فعالیت این مجموعه با هدف صیانت از فعالان این عرصه سرنوشت‌ساز و خطیر اعم از ورزشکاران، قهرمانان، مربیان و داوران، تماشاچیان، رسانه‌های ورزشی و مدیران و فعالان حوزه تولیدات ورزشی لازم و ضروری است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل بیان کرد: بکارگیری افراد واجدالشرایط در این کمیته‌ها و معرفی‌ها به معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری باید در دستور کار باشد.

آفاقی خواستار اتخاذ تمهیدات ویژه و افزایش نظارت در خصوص پرونده‌های سرقت از اماکن ورزشی شد و با اشاره به موضوع ترک فعل برخی مدیران افزود: در صورت احراز این موضوع دستگاه قضائی استان برابر هشدارهای قبلی به رسالت قانونی خود عمل خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: ضرورت رعایت دقیق مقررات در واگذاری سالن‌های ورزشی و نظارت شایسته و فعالیت‌های ورزشی سالن‌ها، توجه به ورزش محلات کم‌برخوردار و تقویت پیوست‌های اخلاقی در کنار تربیت جسمی از موارد مورد توجه در این حوزه است.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر