به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر از هانگژو، محمد فتوحی، ملی پوش سابر کشورمان پس از مسابقه با چین و شکست در نیمه نهایی بازی های آسیایی عنوان کرد: قرعه سختی داشتیم. هنگ کنگ از تیم های خوب این دوره از مسابقات بود و بازی با این تیم هم سنگین بود. […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر از هانگژو، محمد فتوحی، ملی پوش سابر کشورمان پس از مسابقه با چین و شکست در نیمه نهایی بازی های آسیایی عنوان کرد: قرعه سختی داشتیم. هنگ کنگ از تیم های خوب این دوره از مسابقات بود و بازی با این تیم هم سنگین بود.

وی ادامه داد: انتظارمان این بود که بتوانیم چین را شکست دهیم. میزبان بودند و روز خوب ما هم نبود. حیف شد. هم خودمان مدال نقره را می خواستیم و هم تیممان استحقاقش را داشت اما شرمنده شدیم.

وی در مورد داوری افزود: اعتراضاتی داشتیم و داوری جاهای حساس بازی تاثیرگذار بود اما چین میزبان هست و توقع بیشتری هم نمی رود. ماهم می توانستیم بهتر بازی کنیم و اگر روز خوبمان بود شاید نتایج بهتری رقم می زدیم.

فتوحی در مورد برنامه تیم برای کسب سهمیه المپیک گفت: بلافاصله بعد از این مسابقات باید برای مسابقات سهمیه المپیک به الجزایر برویم. رقبایمان همین چین ژاپن و… هستند. امتیازاتمان خوب است اما آسیا تیم های قوی دارد و امیدوارم در الجزایر بتوانیم این ناکامی را جبران کنیم.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر