حجت‌الاسلام غفور محمدیان در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، با تبریک دهه امامت و ولایت اظهار کرد: عید غدیر خم نماد وحدت و اتحاد امت اسلامی است و برای شیعیان اهمیت بسزایی دارد. وی با اشاره به اینکه ماهیت این واقعه تاریخی برای مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان […]

حجت‌الاسلام غفور محمدیان در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، با تبریک دهه امامت و ولایت اظهار کرد: عید غدیر خم نماد وحدت و اتحاد امت اسلامی است و برای شیعیان اهمیت بسزایی دارد.

وی با اشاره به اینکه ماهیت این واقعه تاریخی برای مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان تبیین شود، تصریح کرد: ولایت و امامت والاترین، مهمترین و ارزشمندترین موضوع جامعه اسلامی است و باید برای نسل‌های نوجوان و جوان به خوبی تبیین شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارس‌آباد گفت: عید غدیر از بزرگترین و مهمترین اعیاد اسلامی و همچنین افضل اعیاد مسلمانان است و باید جشن‌های آن گسترده و پرشور برگزار شود.

حجت‌الاسلام محمدیان افزود: جشن عید غدیر از چهارشنبه به مدت سه شب ساعت ۲۱ بعد از نماز مغرب و عشا در جوار شهدای گمنام توسط ستاد مردمی عید غدیر در شهرستان پارس‌آباد برگزار می‌شود و از عموم مردم در این مراسم دعوت می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: طبق سال‌های گذشته نمایشگاه ستاد مردمی غدیر پارس‌آباد متشکل از ۱۰ غرفه تشکیل شده و برای بازدید عموم مردم در کنار جوار شهدای گمنام دایر است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پارس‌آباد بیان کرد: فضای مجازی، میراث فرهنگی، پرسش و پاسخ، عفاف و حجاب، عکاسی، عقد اخوت و مهدویت نمونه‌های از غرفه‌های نمایشگاه است.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر