محمدجواد اسماعیلی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: این واحدهای مسکونی در ۲۷ استان کشور و با کیفیت و مطلوبیت احداث و تحویل متقاضیان می شود. وی تصریح کرد: در کلیه این پروژه ها ستاد اجرایی امام به عنوان کارگزار صفر درصد انتخاب شده و سعی می کند تا واحدهای مسکونی مناسبی […]

محمدجواد اسماعیلی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: این واحدهای مسکونی در ۲۷ استان کشور و با کیفیت و مطلوبیت احداث و تحویل متقاضیان می شود.

وی تصریح کرد: در کلیه این پروژه ها ستاد اجرایی امام به عنوان کارگزار صفر درصد انتخاب شده و سعی می کند تا واحدهای مسکونی مناسبی را احداث و به متقاضیان در استان های مختلف تحویل دهد.

مدیرعامل شرکت توسعه گران عمران ستاد اجرایی حضرت امام (ره) گفت: این ۳۵ هزار واحد با پیشرفت ۵۰ درصد و در بیش از ۲۷ استان کشور در حال احداث است که از این تعداد یک هزار واحد متعلق به استان اردبیل است.

اسماعیلی افزود: ۱۸۰ واحد مسکن احداثی ستاد اجرایی امام اسفند سال گذشته در این استان به بهره برداری رسید و امروز نیز با حضور وزیر راه و شهرسازی شاهد تکمیل و تحویل ۳۶۰ واحد مسکن به متقاضیان بودیم.

وی با بیان اینکه مابقی واحدها نیمه اول سال آینده تکمیل و تحویل ثبت نام شدگان می شود، خاطرنشان کرد: در کلیه پروژه ها مصالح درجه یک و با کیفیت همراه با نشان استاندارد مورد استفاده قرار گرفته تا ساخت و تحویل واحدهای با کیفیتی را شاهد باشیم.

اسماعیلی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: کلیه واحدها با انشعابات آب، برق، گاز، فاضلاب، آسفالت و روشنایی معابر تحویل داده می شود که جا دارد از همکاری های وزارت نیرو، نفت و شهرداری ها قدردانی کنیم.

وی بیان کرد: پروژه ها به محض تکمیل و آماده شدن با محوطه سازی تحویل متقاضیان می شود و آنها تنها با سلیقه شخصی خود کابینت را نصب و در آن سکونت می کنند.

مدیرعامل شرکت توسعه گران عمران ستاد اجرایی حضرت امام (ره) یادآور شد: ستاد اجرایی امام در ساخت این واحدها با همراهی و نظارت نظام مهندسی و عالیه راه و شهرسازی سعی دارد تا با رعایت استانداردها و نصب سیستم اطفای حریق واحدها را تکمیل و به متقاضیان تحویل دهد.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار