طیب امینی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر با بیان اینکه زیرساخت‌های مخابراتی روستاهای شهرستان نمین شرایط مناسبی ندارند، اظهار کرد: با راه اندازی آنتن‌های روستای «درماندرق» و دکل «ایریل» ۹ روستای شهرستان به اینترنت پرسرعت متصل شدند. وی با اشاره به اینکه آنتن دهی در بعضی از روستاهای بخش […]

طیب امینی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر با بیان اینکه زیرساخت‌های مخابراتی روستاهای شهرستان نمین شرایط مناسبی ندارند، اظهار کرد: با راه اندازی آنتن‌های روستای «درماندرق» و دکل «ایریل» ۹ روستای شهرستان به اینترنت پرسرعت متصل شدند.

وی با اشاره به اینکه آنتن دهی در بعضی از روستاهای بخش مرکزی و عنبران مشکل دارند، افزود: عملیات اجرایی نصب دکل مخابراتی و تقویت آنتن دهی ۱۹ روستای شهرستان شروع شده است.

فرماندار شهرستان نمین با اشاره به اینکه توسعه روستا اولویت دولت است، افزود: با اعتباری حدود ۴ میلیارد تومان، ۵ هزار مترمربع از معابر روستای «نوجه ده» بخش مرکزی آسفالت شد.

وی از شروع عملیات اجرایی زیرسازی راه‌های داخل روستای «میناباد» خبر داد و گفت: با اتمام مراحل زیرسازی عملیات اجرایی آسفالت این روستا طی روزهای آتی آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دغدغه دولت ایجاد اشتغال پایدار است، خاطر نشان کرد: در سال‌جاری بیش از ۶۳ درصد از تعهد اشتغال شهرستان نمین در پنجره رصد اشتغال کشور ثبت شده است.

امینی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه تونل دوم حیران افزود: در حال حاضر پروژه احداث تونل دوم حیران با پیشرفت بالای ۵۰ درصدی در حال انجام است و تا پایان فصل کاری سال بعد این پروژه تکمیل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تا به امروز ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه هزینه شده است گفت: با افتتاح این پروژه گره ترافیکی آخر هفته جاده حیران حل خواهد شد.

فرماندار شهرستان نمین خاطرنشان کرد: هم اکنون پیشرفت فیزیکی این پروژه از ۵۰ درصد گذشته است و عملیات عمرانی این تونل تا پایان فصل کاری سال بعد تکمیل خواهد شد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر