نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس و مسئولین با تاسی به سیره امام(ره) که محرومین را ولی نعمت و خدمت به آنها را بالاتر از عبادت می‌دانستند؛ باید در راستای حل مشکلات و معیشت مردم تلاش کنند.

ولی اسماعیلی، نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با آذرمغان با تسلیت ایام رحلت جانگداز رهبر کبیر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی، اظهار کرد: امام خمینی، یک حقیقت همیشه زنده است که قیامش را از پانزده خرداد ۴۲ آغاز و در بهمن ۵۷ با به ثمر نشستن آن، گل لبخند را درسرتاسرعالم بر لبان تمامی مستضعفان و محرومان نشاند.

وی ادامه داد: سی و یک سال از عروج ملکوتی پیر جماران گذشت و امروز نایب بر حقش حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)با پرچمداری جهان اسلام، ایران اسلامی را به عنوان کشور نخست منطقه و جزو کشورهای برتر علمی جهان هدایت و رهبری می‌کند.

اسماعیلی، خاطرنشان کرد: قیام تاریخی و خونین ۱۵ خرداد که به برکات همان هدایت و روشنگری حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت نه تنها زمینه سست شدن پایه‌های حکومت ستم شاهی را فراهم کرد بلکه زمینه احیا تمدن بزرگ اسلام در جهان را هموار ساخت.

وی با تاکید بر ترویج اندیشه و سیره امام خمینی(ره) در جامعه، گفت: بیش از هر زمان دیگری نیازمند توجه به افکار و اندیشه‌های والای امام راحل هستیم و باید روحیه امید و خودباوری حفظ شود.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امام(ره) با تاسی از پیامبر گرامی اسلام(ص) و با توجه و اتکا به اقشار مستضعف، جامعه را در شرایط بحرانی مدیریت کردند.

اسماعیلی ادامه داد: نمایندگان مجلس و مسئولین با تاسی به سیره امام(ره) که محرومین را ولی نعمت و خدمت به آنها را بالاتر از عبادت می‌دانستند؛ باید در راستای حل مشکلات و معیشت مردم تلاش کنند.

انتهای پیام/

  • نویسنده : حامد صدیقی