گلزار شهدای کرمان و مرقد مطهر حاج قاسم در آستانه شهادت سردار دل‌ها حال و هوای غریبی دارد؛ شیفتگان مکتب سلیمانی از اقصی نقاط جغرافیای مقاومت خود را به کرمان رسانده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان‌ به نقل از تسنیم، دی‌ماه ماه تو است. ماه شهادت سرخ تو که یک ایران را به سوگ برد از جای خالی تو. جای سردار که خالی شد، هیچ‌چیز نتوانست یاد او را سبز کند که او سرباز وطن بود و مرد میدان در جبهه‌های مقاومت.

جبهه‌های مقاومت او را آرام نمی‌گذاشت و گاهی در میان فاطمیون بود و گاهی در میان مدافعان حرم. روز آخر هم از جبهه‌های مقاومت برگشته بود و از آن همه بی‌تابی خط مقدم، چیزی جز انگشترش باقی نماند تا تن تکه‌تکه‌‌شده‌اش مصداقی باشد بر «ارباً اربا»

حالا پس از چهار سال به ۱۳ دی که نزدیک می‌شویم، خاطرهٔ تو دوباره ایران را گلباران می‌کند و همه جا موکب می‌شود به‌نیت از خادمی تو در رکاب سیدالشهدا.

 

 

هنوز هم کودکان و نوجوانان‌ و زنان و مردان این دیار، سرداری تو را در موکب‌های میلیونی روایت می‌کنند و به‌نام خون سرخ تو تبرک برمی‌دارند. زنده باد، نام تو.

از زمستان تلخ سال ۹۸ و دی ماه آن سال اکنون ۴ سال می‌گذرد؛ از آن سال تاکنون ۱۳ دی ماه برای مردم ایران و کرمانی‌ها یادآور حادثه‌ای تلخ است، حادثه‌ای که در آن ملت ایران شجاع‌ترین سردارش را از دست داد و از آن جمعه سیاه تا‌کنون مردم ایران یادش را فراموش نکرده‌اند و به یاد رشادت‌های این بزرگمرد، هر ساله به یادش مراسم می‌گیرند.

‌گلزار شهدای کرمان و مرقد مطهر حاج قاسم حال و هوای غریبی دارد؛ ‌سردی هوا هم مانع حضور عاشقان و زائران مزار حاج قاسم در گلزار شهدای کرمان نشده است؛ خیلی‌ها آماده‌اند؛ پیر و جوان، زن و مرد، بچه و بزرگ؛ همه خود را گلزار شهدا رسانده‌اند تا در‌ ‌کنار جوار مزار شهدا و حاج قاسم عرض ارادتی کرده و بر ادامه راه سیدالشهدای جبهه مقاومت تأکید کنند.

انتهای پیام/