کارشناس حوزه کسب و کار گفت: با اهمیت دادن به نیروی جوان، شرکت‌های دانش بنیان، و همچنین توسعه اقتصادی و...، می‌توانیم در مسیر درستی برای رفع مشکلات اقتصادی گام برداریم.

امیررضا مختاری در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، با اشاره به تاثیر تحریم و کرونا در اقتصاد کشور گفت: در سال های اخیر موضوع کرونا بسیاری از بسترهای کسب و کارهای سنتی و بخشی از کسب و کارهای مدرن را به دلیل زیرساخت های سنتی و گاها نبود زیرساخت، مورد تهدید قرار داد و حتی باعث ازبین رفتن این کسب و کارها در پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان شد.

وی اظهار کرد: در کنار این موضوع مسئله تحریم بود که خوشبختانه با تکیه بر تولید ملی و اقتصاد مقاومتی توانستیم بخشی از موضوعات و مسائلی که برای اقتصاد و صنعت ما مشکل ساز شده بود را مرتفع کنیم.

کارشناس حوزه کسب و کار گفت: با اهمیت دادن به نیروی جوان، شرکت های دانش بنیان، و همچنین توسعه اقتصادی در حوزه ملی و نیز تولیدات غنی، می توانیم در مسیرخوبی برای رفع تحریم ها قرار بگیریم.

وی افزود: اگر ما به داشته ها و ارزش های خودمان تکیه کنیم و بتوانیم با مدیریت درست آن ها را به عملیاتی کنیم می توانیم با کمترین آسیب از بسیاری از مشکلات اقتصادی رهایی یابیم.

انتهای پیام/