طیب امینی در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: قسمتی از این پروژه‌ها در نیمه اول امسال تکمیل و به بهره برداری رسیده و مابقی نیز در نیمه دوم سال آماده بهره‌برداری خواهد شد. وی تصریح کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس ۱۰ پروژه عمرانی و خدماتی در […]

طیب امینی در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: قسمتی از این پروژه‌ها در نیمه اول امسال تکمیل و به بهره برداری رسیده و مابقی نیز در نیمه دوم سال آماده بهره‌برداری خواهد شد.

وی تصریح کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس ۱۰ پروژه عمرانی و خدماتی در شهرستان نمین با سرمایه‌گذاری ۳۵۰ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد تا اهالی شهرها و روستاها از این پروژه‌ها بهره‌مند شوند.

فرماندار شهرستان نمین گفت: این پروژه‌ها شامل آبرسانی به حر با ۱۰ میلیارد تومان، افتتاح مدرسه بریس با پنج میلیارد تومان، آسفالت ۲ راه روستایی با ۲۰ میلیارد تومان و پروژه‌های عمران شهری آبی‌بیگلو با ۱۰ میلیارد تومان است که در کنار سایر پروژه‌های زیربنایی و عمرانی در این شهرستان در گرامیداشت هفته دفاع مقدس افتتاح خواهد شد.

امینی افزود: برنامه‌ریزی‌ها به نحوی است تا در هر ماه افتتاح پروژه‌های عمرانی و اقتصادی را در شهرستان نمین شاهد باشیم که در مجموع امسال یک هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان نمین اجرایی و عملیاتی می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: چهار پروژه مهم اقتصادی با سرمایه‌گذاری ۲۵۰ میلیارد تومان و با مشارکت بخش خصوصی اجرایی شده که در ماه‌های آینده با حضور وزرا و مسئولان کشوری و استانی به بهره‌برداری خواهد رسید.

امینی اضافه کرد: تا پایان امسال فرهنگسرای نمین و عنبران با ۲۵ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده افتتاح می‌شود که برای تجهیز و آراستگی این فرهنگسرا اقدامات خوبی در استان آغاز شده تا هر چه سریع‌تر این ۲ فرهنگسرا به امکانات مناسب آراسته شود.

وی آبرسانی به نمین و عنبران را با هزینه ۲۲ میلیارد تومانی یادآور شد و بیان کرد: این پروژه نیز که مراحل پایانی خود را سپری می‌کند، تا آخر سال افتتاح خواهد شد.

امینی در ادامه سخنان خود یادآور شد: با تأکیدات مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیین ۱۳ کارگروه در شهرستان نمین با محوریت فرمانداری و سپاه شهرستان راه‌اندازی شده تا از ظرفیت رسانه‌ها و صدا و سیما برای تبلیغ فعالیت‌های انجام شده اقدامات مثبت و مؤثری انجام شود.

امیدآفرینی در روستاها با اجرای طرح‌های عمرانی و آبادانی

فرماندار شهرستان نمین تصریح کرد: با حضور گروه‌های جهادی و بنیاد مسکن طرح‌های خوب عمرانی و خدماتی در روستاهای محروم و دورافتاده نمین در حال اجرا است که این امر امیدآفرینی را در بین روستاییان ارتقا داده است.

وی گفت: در کنار اصلاح راه‌های بین مزارع، آسفالت راه‌های روستایی و اجرای طرح هادی در ۲۲ روستا در شهرستان نمین آغاز شده و تلاش بر این است تا در مناطقی نظیر حر، کله سر، پیله‌رود و سایر مناطق مشکلات حوزه راه و آب برطرف شود.

امینی افزود: پروژه آبرسانی عنبران و نمین با پیشرفت مناسب مراحل پایانی را سپری می‌کند تا دغدغه تأمین آب به ویژه در فصل تابستان در سال‌های آینده رفع شود که این امر مشکلات ساکنان عنبران، پیله‌رود و سایر روستاها را رفع خواهد کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: برای حل مشکل فاضلاب نمین ۳۰ میلیارد تومان منابع نقد به این شهرستان تخصیص یافته که جا دارد از پیگیری‌های نمایندگان منطقه در مجلس، مسئولان و مدیران استانی قدردانی کنیم.

امینی اقدامات عمرانی و خدماتی دولت سیزدهم را در منطقه بی‌سابقه عنوان کرد و گفت: همه این خدمات نشان‌دهنده تلاش و مجاهدت دولت در سنگر خدمت‌رسانی است که به شکل گسترده و همه جانبه انجام می‌شود تا امید و نشاط در تک تک افراد ظهور و بروز پیدا کند.

فرماندار شهرستان نمین با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس از جهاد و شهادت به عنوان عنصر پیروزی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس و چهار دهه اخیر یاد کرد و ادامه داد: همچنان به حفظ این روحیه نیاز مبرم داریم.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر