جلیل قدیمی در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: ۱۵۰ مرکز نیکوکاری در قالب این پایگاه به صورت محله‌محور اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی می‌کنند تا در قالب جشن عاطفه‌ها این کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری و برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت و نیازمند توزیع شود. وی تصریح کرد: از […]

جلیل قدیمی در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: ۱۵۰ مرکز نیکوکاری در قالب این پایگاه به صورت محله‌محور اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی می‌کنند تا در قالب جشن عاطفه‌ها این کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری و برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت و نیازمند توزیع شود.

وی تصریح کرد: از فردا پایگاه‌های کمیته امداد آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی خواهند بود که تا آخر هفته در معابر عمومی شهرها کار جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم ادامه خواهد داشت.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۳۱ شهریورماه نیز جلوی مصلی نماز جمعه همکاران در قالب این پایگاه‌ها مستقر خواهند شد تا کمک‌ها را جمع‌آوری کنند.

قدیمی افزود: سال گذشته در قالب جشن عاطفه‌ها بالغ بر هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مساعدت مردمی جمع‌آوری شد تا تقدیم خانواده‌های نیازمند شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: امسال پیش‌بینی می‌کنیم با بهره‌گیری از ظرفیت خیران خارج از استان و اردبیلی‌های مقیم تهران بتوانیم بیش از ۱۲ میلیارد تومان منابع را در قالب جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری کنیم.

قدیمی اضافه کرد: پویش «فصل مهر» فرصتی را فراهم کرده تا از ظرفیت نهادهای غیردولتی و تشکل‌های مردمی استفاده کنیم تا نیازمندی خانواده‌های بی‌بضاعت به شکل درست و صحیح رفع شود.

وی بیان کرد: چهارم مهرماه این جشن در کلیه مدارس استان برگزار خواهد شد تا کودکان و خانواده‌های آنها کمک‌های خود را برای مساعدت به دانش‌آموزان نیازمند انجام دهند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل ادامه داد: این مراسم به صورت نمادین در مدرسه حیات طیبه اردبیل برگزار می‌شود تا با همراهی مدیران مدارس و اولیای دانش‌آموزان کمک‌های جمع‌آوری شده در آموزشگاه‌های استان تقدیم اولیای دانش‌آموزان نیازمند شده تا در آستانه سال تحصیلی شرایط مطلوبی را در رفع نیاز دانش‌آموزان اعم از کیف، کفش و لوازم‌التحریر را شاهد باشیم.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر