به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، محمود صفری در آئین تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری اردبیل در پارک بانوان به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: بانوان شاغل در شهرداری باید با الگوگیری از حضرت فاطمه زهرا (س) گام بلند در استحکام بنیاد خانواده و ترویج حجاب […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، محمود صفری در آئین تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری اردبیل در پارک بانوان به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: بانوان شاغل در شهرداری باید با الگوگیری از حضرت فاطمه زهرا (س) گام بلند در استحکام بنیاد خانواده و ترویج حجاب بردارند.

وی با بیان اینکه بانوان نقش مادری و همسری خود را در خانواده به بهترین شکل ایفا کنند و مسائل کاری را با خود به خانه نبرند، گفت: مقام زن در اسلام و قرآن از ارزش بسیار بالایی برخوردار است.

شهردار اردبیل بیان کرد: مقام و شخصیت بانوان و جایگاه بی‌ بدیل آن‌ها در حفظ بنیان خانواده و پرورش فرزندانی شایسته باید همواره مورد توجه باشد تا جامعه از آرامش و بالندگی برخوردار شود.

میرمحمد سیدهاشمی، رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل نیز در این مراسم با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز زن گفت: حجاب اسلامی و خانواده داری از خصوصیات بزرگ حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بوده است و زنان جامعه ما با رعایت رفتار و حجاب اسلامی خود را از چالش مهجور کنند.

وی بیان کرد: بانوان شاغل در مجموعه مدیریت شهری بانوانی توانمند، متعهد و متخصص بوده که علیرغم کار بیرون از خانه و ارائه خدمت به شهروندان، نقش مادری خود را در حفظ کانون گرم خانواده و تربیت فرزندانی سعادتمند به خوبی ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر