استاندار اردبیل گفت: راه اندازی گمرک آزادلو را به عنوان معبر اصلی با کشور آذربایجان پیگیر هستیم تا عملیات اجرایی آن انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، سیدحامد عاملی شامگاه شنبه در پایان سفر به شهرستان گرمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گرمی محروم‌ترین نقطه استان اردبیل است و بر همین اساس مدیران حاضر در این بازدید برای حل معضلات اقتصادی و معیشتی این منطقه باید کمر همت ببندند.

وی با اشاره به اینکه در سفر یک روزه به شهرستان گرمی از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل این شهرستان قرار گرفتیم، خاطرنشان کرد: با حضور در جلسه شورای اقتصاد مقاومتی در این شهرستان تصمیمات خوبی برای توسعه گرمی گرفته شد که امیدواریم تمامی این مصوبات در راستای رونق و ارتقای معیشت مردم باشد.

استاندار اردبیل با تاکید بر اینکه دغدغه اصلی ما بحث اقتصاد و معیشت مردم است، تصریح کرد: ما اگر می‌خواهیم در حوزه‌های اقتصادی، عمران، فرهنگی و اجتماعی کاری کنیم باید طوری باشد که منافع آن را مردم احساس کنند و نتایج مثبت آن در زندگی شهروندان ملموس باشد.

عاملی گفت: در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان گرمی برای بخش‌های مختلف به ویژه حوزه کشاورزی صنعت، گردشگری تجارت و مرز تصمیمات مناسبی اتخاذ شد که فرماندار گرمی باید از فردا پیگیر این مصوبات باشد تا به نتیجه مثبت منجر شود.

بازگشایی بازارچه آزادلو را پیگیر هستیم

وی با تاکید بر اینکه سرمایه گذاری ها در تمام بخش‌ها باید هوشمندانه و در راستای کاستن از مشکلات معیشتی مردم باشد، گفت: با همکاری و همراهی نماینده مردم گرمی در مجلس مصوبات این سفر را پیگیر هستیم.

استاندار اردبیل به راه اندازی بازارچه آزادلو و معبر مرزی اشاره کرد و افزود: بحث معبر مرزی در اقتصاد و تحول منطقه تأثیر فراوانی دارد که امیدواریم با موافقت طرف مقابل و با پیگیری نماینده گرمی در سطح شورای عالی امنیت ملی شاهد راه اندازی این بازارچه باشیم تا مردم از مواهب آن بهره مند شوند.

انتهای پیام/