به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، ودود اسحق‌زاده عصر سه‌شنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های اجرایی دهه فجر اظهار کرد: اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات سراسر کشور با عنوان جام هواداری همزمان با دهه مبارک فجر در اردبیل برگزار می‌شود. وی افزود: این مسابقات با توجه به ویژگی‌های جمعیتی کشور و […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، ودود اسحق‌زاده عصر سه‌شنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های اجرایی دهه فجر اظهار کرد: اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات سراسر کشور با عنوان جام هواداری همزمان با دهه مبارک فجر در اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات با توجه به ویژگی‌های جمعیتی کشور و وضعیت کم تحرکی فعلی افراد جامعه برای زمینه سازی همگانی شدن ورزش در بین اقشار جامعه اجرا می‌شود.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان اردبیل بیان کرد: جام هواداری به دلیل سهولت و عدم نیاز به زیرساخت‌های تخصصی، به عموم مردم اجازه می‌دهد به طور مستقیم در این فعالیت ورزشی خاص به عنوان یک ارتباط دهنده تعاملات اجتماعی مثبت در محیط‌های مسکونی و فضاهای عمومی مشارکت کنند.

اسحق‌زاده ادامه داد: بانوان و آقایان بالای ۱۵ سال در مرحله شهرستانی با مراجعه به سایت فدراسیون ورزش‌های همگانی از بین تیم‌های فوتبال لیگ برتری می‌توانند یک تیم را انتخاب کرده و با اسم این تیم ثبت نام کنند.

وی اضافه کرد: این مسابقات در سطح محلات شهرستان و با شرکت تمامی تیم‌های شهرهای زیر مجموعه آن شهرستان در میادین و پارک‌ها عمومی، اماکن ورزشی و میادین مخصوص گل کوچک برگزار و سپس در مراحل استانی و کشوری اجرا خواهند شد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر