به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، مهرداد حامدی عصر سه‌شنبه با حضور در کنار افراد مصدوم اظهار کرد: انفجار مواد محترقه در تراس خانه ویلایی ۲ نوجوان ۱۶ و ۱۴ ساله را با سوختگی شدید راهی بیمارستان کرد. وی با بیان اینکه این نوجوانان در تدارک برنامه چهارشنبه‌سوری بودند، افزود: متأسفانه […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، مهرداد حامدی عصر سه‌شنبه با حضور در کنار افراد مصدوم اظهار کرد: انفجار مواد محترقه در تراس خانه ویلایی ۲ نوجوان ۱۶ و ۱۴ ساله را با سوختگی شدید راهی بیمارستان کرد.

وی با بیان اینکه این نوجوانان در تدارک برنامه چهارشنبه‌سوری بودند، افزود: متأسفانه به دلیل انفجار ترقه‌ها در کنار بدن این نوجوانان و تخریب تراس و آشپزخانه، دچار سوختگی شدید شدند که با حضور نیروهای آتش نشانی شهرداری خلخال و اورژانس سریعاً این مصدومان به بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال انتقال داده شدند.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان خلخال بیان کرد: وضعیت عمومی این ۲ مصدوم هم اکنون خوب است، سوختگی در دست‌ها، گردن، ناحیه شکم، سینه و صورت محسوس بوده و تیم‌های پزشکی هم اکنون بر بالین این افراد در حال مداوای این مصدومین هستند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر